۹۸ هزار مترمربع از معابر و محلات سنندج آسفالت و بهسازی شد

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج گفت: بیش از ۹۸ هزار مترمربع از معابر و محلات شهر در مهر ماه امسال آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، بهزاد ریحانی‌فرد اظهار کرد: بهسازی و آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین خواسته و مطالبه شهروندان بوده و در همی راستا امسال اقدامات مناسبی در راستای بهسازی معابر و محلات سطح شهر انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته چندین اکیپ در سطح شهر و مناطق مختلف در حال اجرای عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر هستند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج از آسفالت ۹۸ هزار و ۹۵ متر مربع از معابر و محلات سطح شهر در مهر ماه سال‌جاری خبر داد و اعلام کرد: برای بهسازی این معابر ۱۳ هزار و ۹۶۹ تن آسفالت صرف شده است.

ریحانی فرد اظهار کرد: ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمربع از این میزان معابر حوزه شهرداری منطقه یک و ناحیه منفصل شهری ننله بود که با ۴ هزار و ۴۲۰ تن آسفالت بهسازی شده است.
وی تصریح کرد: ۴ هزار و ۸۷۲ متر مربع از محلات محدوده شهرداری منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر هم با ۷۷۵ تن آسفالت بهسازی شد.

وی افزود: در حوزه شهرداری منطقه سه نیز با توزیع ۵ هزار و ۵۹۸ تن آسفالت ۴۳ هزار و ۸۲۳ از معابر و محلات این منطقه و ۱۹ هزار و ۷۰۰ مترمربع از حوزه شهرداری ناحیه ویژه بهاران با پخش ۳ هزار و ۱۷۶ تن آسفالت، بهسازی شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج در نهایت یادآور شد: در تابستان امسال نیز با ۴۱ هزار تن آسفالت ،۲۷۰ هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهر آسفالت و بهسازی شد.
 

کد خبر 452202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.