برگزاری جشنواره «نمادواره‌های شهر خلاق» در بندرعباس

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از آغاز بکار جشنواره نمادواره‌های شهر خلاق این شهر خبر داد.

محمدمهدی جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین جشنواره مجازی نمادواره‌های شهر خلاق بندرعباس با هدف معرفی و گسترش بازار صنایع‌دستی و آئین‌های سنتی این شهر ساحلی آغاز شده است.

وی با تشریح جزئیات این جشنواره، افزود: جشنواره نمادواره‌های شهر خلاق بندرعباس از ۳۰ مهرماه جاری آغاز شده و تا نیمه آبان ماه ادامه دارد که در صورت نیاز زمان آن تمدید می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس ادامه داد: هنرمندان و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار تجسمی و المان‌های خود را با موضوع صنایع‌دستی و آئین‌های سنتی بندرعباس به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس ارسال کنند.

جهانبخش گفت: علاوه بر این علاقمندان می‌توانند آثار خود را در حوزه‌های یاد شده به آدرس پست الکترونیکیinfo@bandarabbas.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۷۶۳۲۲۳۷۱۵۶ و ۰۹۳۸۰۹۸۱۷۹۵ تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: طرح‌های ارسالی پس از بررسی در کمیته ارزیابی، برای بهره‌برداری و اجرا به مناطق مدیریت شهری ارسال می‌شود و به طراحان برتر این جشنواره مجازی، هدایایی ارزشمند اعطا می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر بندرعباس از سال گذشته به شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو در حوزه صنایع‌دستی و آئین‌های سنتی پیوسته است.

کد خبر 452174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.