امضای تفاهمنامه همکاری شهرداری پره‌سر و ورزش و جوانان رضوانشهر

شهردار پره‌سر از امضای تفاهمنامه همکاری ورزشی بین شهرداری این شهر و اداره ورزش و جوانان رضوانشهر در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این تفاهمنامه مابین مدیریت شهری پره‌سر و رئیس ورزش جوانان شهرستان رضوانشهر، در راستای همکاری در ترویج ورزش همگانی، نگهداری و آبیاری زمین‌های چمن فوتبال، اختصاص رایگان مربی ورزش و استفاده از سالن‌های ورزشی برای تمرین آتش نشانان و نیروهای شهرداری امضا شده است.

وی افزود: در دوره پنجم شورا، ترویج ورزش صبحگاهی یکی از برنامه‌های اصلی مدیریت شهری بوده است. تا قبل از اسفندماه سال گذشته، دو روز در هفته پیاده‌روی صبحگاهی طی فراخوانی با حضور شهروندان و پرسنل شهرداری از مقابل ساختمان شهرداری تا کمربندی پره‌سر و بالعکس برگزار می‌شد، اما با شیوع ویروس کرونا این برنامه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

شهردار پره‌سر عنوان کرد: مدیریت شهری در این مدت همواره حامی ورزش قهرمانی بوده است و ورزشکاران رشته‌های مختلف را به لحاظ مالی حمایت کرده است.

شهابی خاطرنشان کرد: شهرداری به لحاظ اجرای زیرساخت‌های ورزشی در خیابان ۲۰ متری، شهید کلابی و شهید نوربخش فضای خوبی برای پیاده‌روی ایجاد کرده و ست‌های ورزشی در خیابان استقلال، جنب CNG و سایر نقاط شهر نصب کرده است.

وی یادآور شد: به تازگی زمینی به طول ۷۰۰ متر از ایستگاه تحقیقات پره‌سر تحویل گرفتیم تا پیاده‌راه سلامت را در ورودی شهر اجرا کنیم.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است

کد خبر 452123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.