روزنامه‌های ورزشی ۷ آبان؛ محرومیت پیش روی استقلال و نادری؟

در حالی که سرانجام محمد نادری با حواشی بسیار به استقلال پیوست حالا بسیاری این قرارداد را غیرقانونی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه هفتم آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "به پرسپولیس فکر نمی‌کنم" به واکنش صریح شیخ دیاباته به ادعای جنجالی مهدی رسول پناه پرداخت، کسی که مدعی بود شیخ دیاباته با مبلغ ۴۰۰ هزار دلار خواستار حضور در پرسپولیس است.

"گل" با عنوان"دفاع از عیسی بسیار دشوار است" به اظهارات وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص دفاع این باشگاه از عیسی آل کثیر پرداخت، دفاعی که گویا بسیار سخت است و کار کاهش محرومیت آل کثیر پروژه آسانی نیست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پول رضایت‌نامه نادری را می‌دهند اما برای قرارداد سه ساله" مدعی شد مدیران استقلال در عقد قرارداد محمد نادری دچار یک اشتباه بزرگ شده‌اند، اشتباهی که به ادعای این روزنامه می‌تواند قرارداد را بین دو طرف منتفی کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "تکذیب فیلم هندی درگیری فکری و وریا" به واکنش وریا غفوری به انتشار یک فیلم از درگیری او و فکری پرداخت، کسی که مدعی بود این فیلم کاملاً جعلی است و وریا در پی پیگیری سازندگان این فیلم است.

"ایران ورزشی" با عنوان"اختلاف با همه مربیان استقلال" به انتشار برخی شایعه‌ها از اختلاف بین وریا غفوری و مربیان استقلال در سال‌های اخیر پرداخت، اختلافاتی که اگر حقیقت داشته باشد ضربه بزرگی را به نیمه آبی پایتخت می‌زند.

"شوت" با عنوان "قرارداد با بازیکن بدون رضای تا مه" به تخلف باشگاه استقلال در عقد قرارداد با محمد نادری پرداخت، تخلفی که گویا اثبات آن محرومیت‌های سنگینی را برای استقلال و محمد نادری خواهد داشت.

" پرسپولیس" با عنوان"جام گرفتن برای پرسپولیس عادی شده است" به گفته‌های احسان پهلوان هافبک احیا شده پرسپولیس پرداخت، کسی که بسیاری خرید آن را غلط می‌دانستند اما تنها در چند بازی خود را به هوادران پرسپولیس اثبات کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "قرارمون رفت برای ۱۴۰۰" به گفته‌های امیدوار کننده احسان حاج صفی در خصوص احتمال بازگشت به سپاهان در فصل آینده پرداخت، اتفاقی که تحقق آن قدرت خط هافبک سپاهان را دو چندان خواهد کرد.

کد خبر 452119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.