فرار زیزو از شکست، کلوپ همچنان بد شانس!

در آغاز هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید از شکست فرار کرد، کلوپ هم همچنان بد شانس است و مصدوم می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در گروه A آتلتیکو مادرید در متروپولیتاتو به مصاف سالزبورگ اتریش رفت و به سختی توانست ۳ بر ۲ این تیم را شکست دهد. بایرن مونیخ هم در مسکو رو در روی لوکومتیو صف آرایی کرد و آنها هم به دشواری فراوان با نتیجه خفیف ۲ بر ۱ پیروز شدند در این گروه مونیخی‌ها با داشتن ۶ امتیاز صدرنشین هستند. آتلتیکو هم ۳ امتیاز دارد.

در گروه B از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه تیم فوتبال شاختار اوکراین در ورزشگاه خانگی خود مقابل اینتر ایتالیا قرار گرفت که شاگردان کونته باز هم در کسب برد عاجز بودند و با تساوی بدون گل بازی به پایان رسید. در دیگر دیدار این گروه گلادباخ رقیب سرسختی برای رئال مادرید بود. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در بورسیا پارک آغاز شد و آلمانی‌ها درحالی که درآستانه کسب برد دو گله بودند اما نتوانستند آن را حفظ کنند و در نهایت بازی با تساوی تمام شد. شاختار با ۴ گلادباخ و اینتر هم با ۲ و رئال با ۱ امتیاز اول تا چهارم هستند.

در گروه C پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی خود، دراگائو به مصاف المپیاکوس یونان رفت و با دو گل پیروز شد اما طارمی فرصت بازی پیدا نکرد. شاگردان کونسنسائو در پورتو هفته قبل به سیتی باختند و این هفته دنبال جبران بودند که موفق هم شدند. در دیگر دیدار شاگردان پپ که حال و روز خوشی در انگلیس ندارند از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در فرانسه به مصاف مارسی رفتند و با یک نمایش خوب توانستند به حریف خود سه گل بزنند. در جدول این گروه ستیزن ها ۶ امتیازی هستند و پورتو و المپیاکوس هم با ۳ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

در گروه D تیم آتلانتا که با گاسپرینی چند وقتی است جذاب نتیجه نمی‌گیرد، در برگامو از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه میزبان آژاکس بود. این دیدار تقابل دو تیم با برنامه و جذاب بود که می‌توانست جالب باشد. در نهایت این بازی با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد. در دیگر دیدار لیورپول مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان رو در روی میتیلند دانمارک قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر پیروز شد نکته تلخ این بازی مصدومیت فابینیو بود تا پس از فندایک دست کلوپ خالی‌تر شود. در جدول این گروه لیورپول ۶ امتیازی و آتلانتا ۴ امتیازی هستند.

کد خبر 452117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.