فوق ستاره‌هایی که به پایان شکوه نزدیک  هستند

در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا یووه و بارسا به مصاف هم می‌روند؛ دیداری که تحت تاثیر غیبت رونالدو قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب در حساس‌ترین و جذاب‌ترین و ماندگارترین دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا دو تیم فوتبال یوونتوس و بارسلونا در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف هم می‌روند.

بسیاری از علاقه مندان دو تیم و حتی آن‌هایی که طرفدار یووه و بارسا نیستند از زمانی که قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا انجام شد منتظر تقابل دوباره‌ رونالدو و مسی بودند. اما حالا که روز موعود و تقابل حساس فرارسیده و خبری از رونالدو نیست. رونالدو به علت ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند پس از مدت‌ها و در لباس یونتوس مقابل مسی قرار گیرد.

وقتی تست فوق ستاره یوونتوسی‌ها مثبت شد به قرنطینه رفت. او که در پرتغال بود به تورین بازگشت. چرا که قوانین ایتالیا ۱۰ روز قرنطینه است برخلاف پرتغال که دو هفته است و رونالدو نمی‌خواست دیدار با مسی را از دست بدهد.

اما دست سرنوشت داستان را طور دیگری نوشت. تست اول که مثبت شد اعلام شد اگر تست نهایی ۲۴ ساعت قبل بازی منفی شود رونالدو می‌تواند بازی کند. اما شب گذشته اعلام شد این تست هم مثبت است و حالا باید برای دیدن آخرین تقابل احتمالی این دو فوق ستاره تا هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال صبر کرد.

از وقتی کریستیانو از مادرید کوچ کرده است دیگر نه ال کلاسیکو جذابیت دارد و نه حتی تماشای بازی‌های رئال و بارسا در لیگی که با حضور فوق ستاره‌ها یک روزی جذاب‌ترین در دنیا بود. از زمانی که رونالدو رئال را ترک کرده انگار حال مسی هم خوب نیست. او اشتیاقش فروکش کرده است، دیگر آن صلابت و شادابی سابق را ندارد. البته که موضوع برای فوق ستاره پرتغالی هم در ایتالیا همانگونه است.

زمان به سرعت دارد پیش می‌رود و دیگر عقربه‌های ساعت عمر فوتبالی دو بزرگ تاریخ دارد به آخر می‌رسد. آنها در زندگیشان شکست‌های زیادی خوردند، اما همیشه به فکر جبران بودند. این روزها با هر شکست به این فکر می‌کنند که دیگر شاید نتوانند هیچ وقت طعم موفقیت را بچشند.

روزگاری باختن اشک این فوق ستاره‌ها را جاری می‌کرد، ولی حالا فقط آنها را به فکر فرو می‌برد. فکر کردن به پایان دورانی که خیلی باشکوه بود و می‌توانست بهتر هم باشد. می‌شد لج‌بازی پرز را به همراه نداشته باشد تا کریس هنوز هم در سانتیاگوبرنابئو مرد اول باشد. می‌شد بی‌تدبیری‌های بارتومئو را نداشته باشد تا تعداد جام‌های بارسا با مسی فراتر از این باشد و می‌شد حال این دو ستاره در روزهای پایانی اوجشان بهتر از این باشد.

زمان به بیرحمانه‌ترین شکل ممکن دارد به پیش می‌رود و برایش فرقی ندارد که چقدر تا خاموشی ستاره‌ها وقت باقی مانده است.

ستاره‌هایی که هرچقدر هم زندگیشان با موفقیت گره خورده باشد باز هم حسرت بعضی از اتفاقات آنها را همیشه می‌رنجاند.

کد خبر 452112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.