تهران میزبان خوبی بود/نتوانستم به خوبی به تیم کمک کنم

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن گفت: امسال بازیکنان تیم هندبال بانوان ذوب آهن قراردادهای خوبی بسته‌اند و در حال حاضر با رضایت کامل تمریناتشان را پیگیری می‌کنند.

زهرا علوی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به وجود دلایل غیرفنی در تضعیف دو دیدار نخست تیم هندبال بانوان ذوب آهن، اظهار کرد: تیم هندبال بانوان ذوب آهن در دو دیدار نخست از طرفی چهار بازیکن را بخاطر درگیری با ویروس کرونا در اختیار نداشت و از طرف دیگر خودم نیز به دلیل درگیری با کرونا نتوانستم آنگونه که باید کمکی به تیم بکنم؛ این موضوعات باعث شد تا بانوان هندبالیست ذوب آهن در دو دیدار نخست آنگونه که شایسته این تیم بود ظاهر نشدند.

وی با اشاره به ظهور فراتر از انتظار بازیکنان تیم هندبال ذوب آهن در دیدار مقابل تأسیسات دریایی تهران ادامه داد: در دیدار سوم مقابل تیم هندبال بانوان تأسیسات دریایی تهران شرایط متفاوتی برای تیم ذوب آهن ایجاد شد؛ پیش از برگزاری دیدار مقابل تأسیسات تست کروناویروس یکی از بازیکنان تیم که قبلاً به کرونا مبتلا بود منفی شد و توانستیم وی را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

علوی تصریح کرد: بهبود شرایط و رهایی من از شر ویروس کرونا باعث شد در کنار تیم حضور پیدا کنم و این موضوع انرژی مضاعفی را به شاگردانم منتقل کرد تا در دیدار مقابل تیم هندبال بانوان تأسیسات دریایی، بانوان هندبالیست ذوب آهن خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن با اشاره به اینکه تهران در دور برگشت میزبان مسابقات هندبال بانوان نخواهد بود، تصریح کرد: شهر تهران شرایط میزبانی بسیار خوبی را در برگزاری دیدارهای دور رفت ایجاد کرده بود که در ادامه باعث ایجاد آرامشی خاص بین تمام تیم‌ها شده بود.

وی ادامه داد: رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، انجام تست‌های مداوم پیش از شروع هر مسابقه و ضدعفونی همه مکان‌ها پس از برگزاری هر دیدار، باعث می‌شد تا همه با اعتماد به نفس به داخل زمین مسابقه می‌رفتند و ترسی از اینکه دچار ویروس کرونا شوند نداشتند.

علوی با تمجید از مدیریت باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: مدیریت باشگاه ذوب آهن بسیار سعی کرده‌اند تا سال ورزشی خوبی برای دختران هندبالیست اصفهان رقم بخورد. امسال بازیکنان تیم هندبال بانوان ذوب آهن قراردادهای خوبی بسته‌اند و در حال حاضر با رضایت کامل تمریناتشان را پیگیری می‌کنند.

وی گفت: بازیکنان وقتی مطمئن هستند که مبلغ قراردادشان را به طور کامل دریافت می‌کنند آسایش و آرامش روانی خواهند داشت. در جلسه‌ای که با مسئولان در روزهای گذشته داشتیم پیشنهاد دادم قسمتی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود و قول‌هایی مبنی بر پیگیری این موضوع به من داده شد.

کد خبر 452108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.