واکنش آذری به محرومیتش: از حرف حقی که زده ام پا پس نمی کشم

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان گفت:: با تمام احترامی که برای این عزیزان قائل هستم، مطمئن باشند از حرف حقی که زده ام پا پس نمی کشم و از مواضعم کوتاه نمی آیم چون حقایقی است که در جامعه فوتبالی همه می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری که اخیراً با حکم کمیته انضباطی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است، در لایو اینستاگرامی از صفحه خودش اظهار کرد: شنبه یک نامه‌ای از کمیته اخلاق به دست من رسید که احضار شده بودم. تلاش کردم که با ریاست و دبیر کمیته صحبت کنم اما موفق نشدم و با آقای شرکتی صحبت کردم و علت را جویا شدم. به من گفته شد که در مردادماه علیه فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای انجام داده اید که فدراسیون بعد از رفتن آقای تاج بی سر و سامان تر شده است و این موضوع را تشویش اذهان عمومی بر علیه فدراسیون محاسبه کرده بودند.

وی ادامه داد: از آنجایی که نمی‌توانستم دوشنبه در تهران باشم از آقای شرکتی اجازه گرفتم تا لایحه‌ای را تنظیم و ارسال کنم که به امروز موکول شدم. صبح امروز برای کسب اطلاعات بیشتری با کمیته اخلاق تماس گرفتیم که متوجه شدم فدراسیون فوتبال دیروز نامه‌ای علیه من ارسال کرده است که گفته ام چرا آقای اصفهانیان به فوتبال برگشته است.

آذری همچنین افزود: اگر صحبتی می‌کنم استناد می‌کنم به موارد قانونی و ماده یک کمیته داوران فیفا کع برگشت آقای اصفهانیان را ممنوع کرده است. همانطور که ماده نخست کمیته داوران فدراسیون فوتبال خودمان نیز ممنوع کرده است و دوره قبلی ایشان نیز در کمیته داوران، دوره موفقی نبوده است. اظهار نظر یک مدیر فوتبالی که پیوسته با این کمیته در ارتباط است اذهان تشویش عمومی محسوب نمی‌شود.

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: مورد دومی که به من اعلام کردند این بود که چرا گفته ام اگر متولیان فوتبال دقیق و خوب عمل می‌کردند مردم نباید به سراغ نماینده‌های مجلس می‌رفتند. بنده گفتم این صحبت را کرده ام و گفتم متولی فوتبال نمرده است باید حرف فوتبال را از متولیان آن بدانند.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای این عزیزان قائل هستم، مطمئن باشند از حرف حقی که زده ام پا پس نمی کشم و از مواضعم کوتاه نمی آیم چون حقایقی است که در جامعه فوتبالی همه می‌دانند.

آذری همچنین افزود: سوالی پیش آمد که می‌خواهم با شما همفکری کنم. روزی که بعضی عزیزان اساسنامه فدراسیون فوتبال کویت را کپی کردند و برای فیفا ارسال کردند، تشویش اذهان عمومی نبود؟ روزی که برای اساسنامه یک تنه مبارزه کردم یا در خصوص ویلتموس صحبت کردم آن موقع سعید آذری تشویش اذهان عمومی نکرده بود و امروز می‌کند؟ امروز چیزهایی دیدم و شنیدم که متوجه شدم راه درست و با شرافتی را در ورزش طی کرده ام.

وی در پایان گفت: وظیفه دانستم که از همه تشکر کنم و مایه مباهات است که در کشوری زندگی می‌کنم که همه مردم قدر افرادی که در هر حوزه‌ای زحمت می کشند را می‌دانند.

کد خبر 452106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.