آمار کرونا استان فارس ۶ آبان؛ ۲۰ فوتی و ۱۴۸۱ ابتلای جدید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ششم آبان ماه را تشریح کرد.

علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز - سه‌شنبه ششم آبان ماه- اظهار کرد: با شناسایی هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان فارس تعداد کل مبتلایان این ویروس از آغاز شیوع کرونا به از ۸۰ هزار و ۶۷۴ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده است، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به یک هزار و ۳۲۶ نفر رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار کلی بهبودیافتگان کرونا در استان فارس، تصریح کرد: تاکنون ۶۷ هزار و ۸۴۱ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی یک هزار و ۳۳۶ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۸۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

اکبری اظهار کرد: تاکنون ۳۵۳ هزار و ۸۴۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان فارس انجام شده است.

به گزارش ایمنا، در آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان فارس هم اکنون در وضعیت نارنجی (پرخطر) بیماری قرار دارد.

کد خبر 452034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.