هازارد آماده بازگشت به تمرینات رئال

در لیست بازیکنان رئال مادرید برای سفر به آلمان برای رقابت‌های اروپایی، نام ادن هازارد نیز به چشم می‌خورد و این یعنی بازیکن بلژیکی رئالی ها آماده بازگشت به ترکیب تیم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ادن هازارد، وینگر بلژیکی رئال مادرید قرار است تا همراه با تیمش در سفر به آلمان برای بازی برابر مونشن گلادباخ حاضر باشد و این می‌تواند نویدی باشد برای هواداران رئال تا ستاره گرانقیمت تیمشان به زمین بازی بازگردد.

رئال در حالی باید دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند که در دیدار اول برابر شاختار دونتسک شکست خورد. پس از آن مسابقه، عده‌ای اعتقاد داشتند که بازی‌های رئال برابر بارسلونا و گلادباخ برای زین‌الدین زیدان حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت.

البته رئال موفق شد در دیدار پیشین خود، بارسلونا را با نتیجه ۳-۱ در ال کلاسیکو شکست دهد تا به این ترتیب زیدان بتواند اولین دیدار حساس خود را با موفقیت پشت سر بگذارد. حالا با بازگشت هازارد می‌توان پیش‌بینی کرد که این بازیکن نیز به کمک تیمش بیاید تا طی هفته‌های آینده رئال به روزهای اوج خود بازگردد.

صرف نظر از نتیجه حاصل شده در دیدار ال کلاسیکو، تیم مادریدی روند خوبی نداشته است و مصدومیت هازارد نیز باعث برخی واکنش‌ها از سوی هواداران شده بود. ادن هازارد در اواخر سپتامبر در تمرینات دچار مصدومیت شد و نزدیک به سه هفته از همراهی تیمش محروم بود.

هازارد امیدوار است تا بتواند پس از بازگشت به رقابت‌ها، عملکرد خوبی از خود بر جا بگذارد و یک فصل گذشته را به فراموشی بسپارد. این بازیکن که با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو از چلسی راهی رئال مادرید شد، به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند و انتقادهای زیادی در حال حاضر متوجه اوست. هازارد البته باید تلاش کند تا در کنار ارائه بازی خوب، دوباره دچار مصدومیت نشود!

با وجود اینکه مربی رئال هفته گذشته اعلام کرده بود هازارد برای مدت بیشتری از میادین دور خواهد بود، اما این بازیکن تلاش کرده تا هرچه زودتر به ترکیب تیمش بازگردد و احتمالاً از بازی آینده به تدریج در ترکیب رئال مادرید بازی کند.

کد خبر 451998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.