بیمه تکمیلی درمان ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافت

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با یک شرکت بیمه بازرگانی قراردادی منعقد کرد تا بسته‌های بیمه‌ای ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را به آن‌ها عرضه کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این قرارداد که با شرکت بیمه ایران منعقد شده است، بسته‌های بیمه‌ای مختلفی را مانند بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی در بر می‌گیرد. طرح بیمه تکمیلی درمان بیمه ایران ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز یکی از خدمات ارائه شده در قالب این تفاهم‌نامه دوجانبه است.

طرح بیمه تکمیلی درمان بیمه ایران برای شرکت‌های دانش‌بنیان از ۱ تا ۳۰ ابان ماه سال جاری در حال اجرا است. خرید بیمه تکمیلی درمان در این طرح از طریق نمایندگی‌های بیمه ایران امکان‌پذیر است. شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند از طریق نمایندگی‌های این شرکت یا سایت مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از جزئیات این طرح آگاه شوند.

تعهدات شرکت بیمه ایران در این طرح مازاد بر تعهدات بیمه اجتماعی و دیگر بیمه‌های درمانی است. شرکت بیمه ایران در قالب این بیمه‌نامه، سه طرح مختلف ارائه داده است و هر یک از شرکت‌های دانش‌بنیان صرفاً می‌توانند یکی از این سه طرح را به مدت یک سال انتخاب کنند.

بر اساس اعلام این شرکت، در بیمه‌های درمانی باید حداقل ۵۰ درصد از افراد شرکت به همراه اعضای خانواده آن‌ها بیمه شوند. ملاک این ارزیابی لیست تأمین اجتماعی و یا دیگر بیمه‌گران پایه خواهد بود.

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در تلاش است تا با گسترش چتر بیمه در سراسر زیست‌بوم نوآوری کشور، در راستای کاهش نگرانی و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، گام بردارد. بر این اساس تا کنون خدمات بیمه‌ای بسیار متنوعی به این شرکت‌ها و واحدهای تولیدی عرضه شده است.

یکی از ۱۴۰ بسته خدمتی ارائه شده از سوی معاونت علمی و فناری ریاست‌جمهوری، به سرفصل بیمه اختصاص دارد. این بسته‌های خدمتی تنها محدود به بیمه‌های بازرگانی مانند بیمه آتش‌سوزی و سرقت نیست و موارد متنوع دیگری را نیز مانند بیمه تکمیلی درمان در خود جای داده است.

کد خبر 451987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.