شهرداری‌ها از ظرفیت قانون بودجه برای تهاتر دیون استفاده کنند

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری قزوین گفت: شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی و شبکه‌گذاری با مطالبات تهاتر، از ظرفیت اوراق تسویه استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، مصطفی صالحی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و مالی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر همکاری را با یکدیگر داشته باشند و از تمام ظرفیت قانونی برای تهاتر و تسویه بدهی و مطالبات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای تسریع در اجرای شبکه آب و فاضلاب بافت فرسوده شهر قزوین، شهرداری باید نسبت به صدور مجوزهای حفاری طی هفته جاری و شرکت آبفای شهری نیز نسبت به آغاز عملیات اجرایی تعویض شبکه و بهسازی اقدامات لازم را به عمل آورند.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری قزوین یادآور شد: هزینه حفاری سطح معابر شهر قزوین باید براساس دستورالعمل و فهرست بهای اعلامی، میزان، عمر مفید آسفالت محاسبه و اخذ شود.

صالحی ضمن اشاره به اهمیت کیفیت و سرعت خدمات رسانی، افزود: به منظور جلوگیری از وقفه در خدمت رسانی از سوی دستگاه‌های خدمات رسانی و برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی و شبکه‌گذاری با مطالبات تهاتر، از ظرفیت اوراق تسویه استفاده شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 451963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.