نماینده علی‌آباد از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شد

نماینده مردم علی آباد پس از استماع توضیحات وزیر راه و شهرسازی در خصوص اقدام لازم برای تامین مسکن مورد نیاز در کشور قانع شد.

به گزارش ایمنا، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در نشست علنی امروز -دوشنبه، ۶ آبان‌ماه- مجلس شورای اسلامی، پس از استماع توضیحات وزیر راه و شهرسازی در خصوص سوال خود با موضوع عدم اقدام لازم برای تأمین مسکن موردنیاز در کشور به صورت مشروط از توضیحات وزیر قانع شد و ضمن تعیین مهلت یک ماهه به وزیر راه برای رفع مشکلات این حوزه پاسخ وی را قانع کننده دانست.

در ادامه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس نیز در برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران برای بررسی آمار مسکن در کشور تاکید کرد.

سیدالبرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران در توضیح خلاصه سوال رحمت الله نوروزی از وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: عدم اقدام لازم برای تأمین مسکن موردنیاز در کشور موضوع این سوال بود که کمیسیون عمران در اجرای ماده ۲۰۷ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی این سوال را ملی تلقی کرده و سوال پس از استماع طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی به صحن علنی آمد.

کد خبر 451959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.