شهرداری فریدونشهر اکیپ رفع سد معبر ندارد

شهردار فریدونشهر با بیان اینکه اکیپ رفع سد معبر این شهرداری به دلیل کمبود نیرو راه اندازی نشده است، گفت: اغلب تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر در ایام تعطیل سال انجام شده است که در این زمینه حکم اخطار توقیف این پروژه‌ها صادر شده است.

سیدهاشم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات شهرداری فریدونشهر در خصوص جمع‌آوری پسماندهای شهری در ایام شیوع کرونا، اظهار کرد: زباله‌ها در شهر با دو دستگاه خودرو به صورت روزانه جمع‌آوری می‌شود، به دلیل شیب تند امکان تردد خودروها در داخل کوچه نیست به همین دلیل ۲۰۰ مخزن فلزی در ابتدای کوچه نصب شده تا شهروندان زباله منازل را به صورت روزانه در آن‌ها بگذارند.

وی با بیان اینکه اکیپ رفع سد معبر به دلیل کمبود نیرو راه‌اندازی نشده است، عنوان کرد: اغلب تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر در ایام تعطیل سال انجام شده است که در این زمینه حکم اخطار توقیف این پروژه‌ها صادر شده است.

شهردار فریدون‌شهر با اشاره به تمهیدات شهرداری این شهر برای مقابله با شیوع کرونا در کشتارگاه این شهر، گفت: کشتارگاه شهرداری به بخش خصوصی واگذار شد و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اتاق پیش سرد و تله کشتار دام سنگین و دستگاه پوست کنی دام سنگین ایجاد شده و دستگاه لیبل‌زنی به‌روزرسانی شده است.

‌حسینی با بیان اینکه در موج نخست شیوع بیماری کرونا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه خانگی وضعیت شهر سفید بود، گفت: با شیوع بیماری کرونا ستاد مقابله با کرونا در قالب پویش مردمی تشکیل شد و شهر با بکارگیری خودروهای سنگین شهرداری ضدعفونی شد و در کانکس‌های داخل شهر مواد شوینده و دستکش توزیع شد.

کد خبر 451931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.