روزنامه‌های ورزشی ۶ آبان؛ بوسه خداحافظی شجاع با محبوبیت

بعد از حرکت جنجالی شجاع خلیل زاده و بوسیدن لوگوی باشگاه الریان محبوبیت او به طرز عجیبی کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –سه‌شنبه ششم آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "خوب کردی باج ندادی" به دیدار صمیمانه فرهاد مجیدی و علی دایی پرداخت، دیداری که نشان از نزدیکی ستارگان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و استقلال دارد.

"گل" با عنوان"نادری از چند روز قبل با استقلال امضا کرده بود" مدعی شد محمد نادری قبل از اعلام رسمی پیوستن به باشگاه استقلال با این باشگاه توافقات خود را به امضا رسانده بود و حضور او در باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد نبوده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شجاع با پرسپولیس قرارداد جدید امضا کرده بود" به ادعای وکیل باشگاه پرسپولیس مبنی بر قانونی نبودن قرارداد بین شجاع خلیل زاده و باشگاه الریان پرداخت، قراردادی که می‌تواند تبعات سنگینی را برای باشگاه قطری و خلیل زاده داشته باشد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "دردسرهای حرکت جنجالی شجاع" به حواشی بوسیدن لوگوی باشگاه الریان توسط شجاع خلیل زاده پرداخت، عملی که گویا تمام روزهای خوب او را در پرسپولیس به دست فراموشی سپرد و به استنباط این روزنامه او را از چشم هواداران پرسپولیس انداخت.

"ایران ورزشی" با عنوان"با قهرمانی آسیا کهکشانی می‌شویم" به گفته‌های کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس پرداخت، کسی که بعد از جدایی از پرسپولیس روزهای سختی را سپری می‌کند.

"شوت" با عنوان "هیچکس سر جای خودش نیست" به اظهارات امیر قلعه نویی سرمربی با سابقه گل گهر سیرجان پرداخت، کسی که در خلال این اظهارات قرارداد ۵۰ میلیاردی خود با تیم سیرجانی را نیز رد می‌کند.

" پرسپولیس" با عنوان"وزیر شعار" به انتقاد تند بوسه شجاع خلیل زاده بر لوگوی باشگاه الریان پرداخت و نوشت" مردی که تا دیروز دم از تعصب می‌زد به اولین لوگویی که رسید بوسه زد".

"صدای سپاهان" با عنوان "کمتر از دو دقیقه به پیشنهاد آقا محرم اکی دادم" به گقته‌های محمدرضا خلعتبری بازیکن جدید باشگاه سپاهان پرداخت، کسی که بیشتر از یک مهاجم و هافبک می‌تواند در نقش یک رهبر در رختکن به سپاهانی‌ها کمک کند.

کد خبر 451917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.