پروژه «خیابان باز» در کدام شهرها اجرا می‌شود؟

در این بسته خبری از تأکید بهسازی معابر اصلی سیرجان تا نصب پرچم‌های تقدیر از قهرمانان سلامت در قزوین و بسترسازی پروژه پل "شهدا" در حاج‌عمران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز آسفالت و بهسازی خیابان‌های " دکل " و "حیران" سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج گفت: عملیات آسفالت خیابان دکل به عنوان عریض‌ترین خیابان نایسر به طول ۷۲۰ متر و ۲۱ متر عرض آغاز شد.

تمهیدات کرونایی پایانه رفسنجان

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: در وضعیت فعلی با توجه به اینکه کارگران فصلی هم در حال برگشت به شهرهای خود هستند پایانه نسبتاً شلوغ است اما تمام پروتکل‌های بهداشتی اعم از فاصله‌گذاری اجتماعی هم در ناوگان هم در سالن انتظار رعایت شده است.

برگزاری پروژه خیابان باز در شهرهای کشور

حسین رجب صلاحی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به استقبال از مراسم روز جهانی بدون خودرو در اول مهرماه امسال از ابلاغ بخشنامه‌ای به شهرداری‌ها برای اجرای مستمر این پروژه در شهرهای سراسر کشور به صورت ماهانه و در یک روز به خصوص خبر داد.

تأکید شهردار سیرجان بر بهسازی معابر اصلی

رضا سروش نیا، شهردار سیرجان با اشاره به رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان گفت: بهسازی معابر اصلی اولویت شهرداری است.

بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور نماینده شورای نگهبان

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور نماینده شورای نگهبان خبر داد.

لایروبی کانال‌های اسلامشهر

به منظور پیشگیری از آب‌گرفتگی و بروز حوادث ناشی از بارش‌های پاییزی، عملیات لایروبی کانال‌های سطح شهر با جدیت هر چه تمام تر در حال انجام است.

بررسی مشکلات و موانع اجرایی پروژه زباله‌سوز ساری

نشست بررسی مشکلات و موانع اجرایی پروژه زباله‌سوز ساری با حضور شهردار ساری، دادستان مرکز مازندران، و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در دادستانی مرکز مازندران برگزار شد.

نصب پرچم‌های تقدیر از قهرمانان سلامت در سطح شهر قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: پرچم‌های تقدیر از قهرمانان سلامت با هدف قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کادر درمان در مقابله با ویروس کووید ۱۹ در سطح شهر نصب شده است.

بسترسازی پروژه پل "شهدا" در حاج‌عمران

رضا بردبار، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های لرستان از اجرای قرارداد بسترسازی و احداث کانال مرکب پل‌شهدای حاج عمران خبر داد.

کد خبر 451901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.