مشخصات گوشی هواوی نوا ۸ اس ای فاش شد

گوشی هواوی نوا ۸ اس ای که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند با دو تراشه مختلف وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آخرین گوشی سری نوا شرکت هواوی با نام Nova ۷ SE 5G Youth، مجهز به تراشه مدیاتک در اختیار کاربران قرار گرفت. به نظر می‌رسد که مدل جدیدتر این گوشی به نام Nova8SE در دو مدل در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود. این گوشی از نظر باتری و صفحه نمایش نسبت به مدل‌های پیشین خود پیشرفت خوبی خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی هواوی Nova 8 SE دارای صفجه نمایش ۶.۵۳ اینچی از نوع OLED و وضوح تصویر Full HD+ است. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات که روی گوشی هواوی میت ۴۰ پرو نیز قرار گرفته است، پشتیبانی می‌کند و با دو تراشه مختلف برای 5G که توسط مدیاتک ساخته شده است، وارد بازار خواهد شد. یکی از این تراشه‌ها، Dimensity700 بوده و قیمت پایین‌تری دارد. تراشه دیگر Dimensity 800U نام دارد که روی گوشی نوا 7 SE 5G Youth نیز قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی هواوی نوا ۸ اس ای دارای دوربین چهارگانه بوده که در پنل پشتی آن تعبیه شده است. این چهار دوربین شامل حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو حسگر دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی جدید که در پنل جلویی قرار دارد، دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. اصلی‌ترین تفاوت گوشی‌های Nova 8 SE با مدل‌های قبلی، سبک‌تر و باریک‌تر بودن آن است. به نظر می‌رسد ضخامت این گوشی ۷.۴۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۸ گرم باشد.

کد خبر 451899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.