زمین استاندارد برای فوتبال ساحلی ساخته می شود

هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان دنبال این هستند که برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی زمین استانداردی در اختیار تیم های آن قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد امسال در رقایت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی شرکت کرد که از همان اوایل تمرینات، سرمربی این تیم نسبت به استاندارد نبودن زمین شکایت داشت که مسئولان اصفهان پیگیری لازم را انجام ندادند. برای میزبانی مسابقات، هر شهری که شرایط مناسبی داشت می‌توانست درخواست بدهد و علی رغم تمایل تیم صنعت فرش حداد برای گرفتن میزبانی، به خاطر زمین غیراستاندارد نتوانست برای گرفتن امتیاز میزبانی اقدامی بکند و مجبور شد تمام مراحل مسابقات را در شهرهای دیگر بازی کند.

با توجه به این شرایط هیئت فوتبال با کمک اداره کل ورزش و جوانان قصد دارند در یکی از زمین‌های اداره کل ورزش زمینی برای فوتبال ساحلی اختصاص دهند. حمیدرضا دادخواه در رابطه با این موضوع، اظهار کرد: با مدیر کل ورزش و جوانان جلسه‌ای داشتیم که خود طباطبایی پیگیر تامین زمین برای فوتبال ساحلی است. قرار شده زمینی از اداره کل ورزش و جوانان برای فوتبال ساحلی و تیم صنعت فرش حداد آماده کنیم که چند مکان را هم پیش‌بینی کرده ایم که جزئیات آن در آینده مشخص می‌شود.

کد خبر 451869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.