تحقق ۴۶ درصد از بودجه شهرداری برف‌انبار

شهردار برف‌انبار گفت: در سال ۹۹ بودجه شهرداری این شهر بر مبنای رقم ۴۰ میلیارد ریال بسته شد که در شش ماه نخست ۱۸ میلیارد ریال معادل ۴۶ درصد رقم بودجه تحقق یافته است.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال ۹۹ بودجه شهرداری برف انبار بر مبنای رقم ۴۰ میلیارد ریال بسته شد که در شش ماه نخست امسال با کمک و همراهی شهروندان و تلاش همکاران ۱۸ میلیارد ریال بودجه شهرداری یعنی ۴۶ درصد آن تحقق یافته است. و در این مدت شش میلیارد ریال جهت اعتبارات هزینه‌ای پرداخت شده است.

شهردار برف‌انبار گفت: در این شش ماه با همراهی اعضای شورای اسلامی برای اتمام پروژه‌های آسفالت معابر شهری ۱۵ میلیارد ریال، پیاده روسازی ۲.۵ میلیارد ریال، تکمیل پارک و فضای سبز و یادمان شهدا گمنام شهر سه میلیارد ریال و احداث ساختمان اداری و مسکونی شهرداری سه میلیارد ریال هزینه شده است.

شریعتی‌نیا افزود: در شش ماه نخست امسال ۲۵ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر سطح شهر برف‌انبار با استفاده از سه هزار و ۸۰۰ تن قیر آسفالت شده است.

وی افزود: به دلیل نامساعد بودن شرایط هوا و بارش برف در این منطقه در فصل پاییز و زمستان، درآمد ماشین آلات شهرداری در شش ماه نخست سال بیشتر است.

کد خبر 451868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.