فکرش را می‌کردی آقای حریری؟

پانصد و هشتاد و پنجمین فوتبال اصفهان پانصد و هشتاد و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "فکرش را می‌کردی آقای حریری؟ " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به مطلبی به قلم سروش فدایی در مورد مؤسس باشگاه سپاهان دارد. محمود حریری معمار و بنیان گذار سپاهان است که با دستانش، میراثی جاودان را برای ورزش نصف جهان به جا گذاشته است. حریری در سال ۱۳۳۲ باشگاهی را تأسیس کرد که شاید خودش هم فکر نمی‌کرد سال‌ها بعد به یکی از قطب‌های اصلی ورزش ایران بدل شود.

"کارنامه مرا مطالعه کنید" تیتر دیگری از این رسانه است که پاسخ نمازی به یک یادداشت را آورده است. امید نمازی، سرمربی اسبق ذوب آهن در یادداشتی که به روزنامه فوتبال اصفهان ارسال نموده، به مطلب اخیر روزنامه با عنوان "امید با کارنامه را بشناسید" واکنش نشان داده است. نمازی در این یادداشت از رزومه و کارنامه خود گفته و از مخاطبین خواسته تا کارنامه‌اش را مطالعه کنند.

"زهرا خواجوی در ذوب آهن" عنوان پایانی این روزنامه است به پیوستن زهرا خواجوی، رکورد دارد کلین‌شیت ایران به ذوب آهن پرداخته است. خواجوی دروازه‌بان فصل گذشته تیم وچان کردستان با عقد قراردادی با ذوب‌آهن اصفهان به مدت سه فصل به جمع بانوان آهنین پیوست. سنگربان نخست تیم ملی بانوان در عین حال رکورددار کلین‌شیت فوتبال کشورمان با زمان ۹۵۳ دقیقه بدون گل خورده است.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 451857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.