بهره‌برداری از پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج امروز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه حدوداً ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بازپیرایی، مناسب‌سازی و زیباسازی مناطق پنهان و بی‌دفاع شهری به طور ویژه در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: این اقدام از حدود دو سال گذشته هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه بهسازی و زیباسازی بلوار خلج آباد و کلاک بالا و پایین از مهمترین مطالبات شهروندان این منطقه بود، عنوان کرد: حدفاصل پل حامی تا خیابان ولیعصر کلاک به طول هزار و ۵۰۰ متر مناسب‌سازی و زیباسازی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج عنوان کرد: اقداماتی همچون کف‌سازی، نرده گذاری، استقرار سیستم روشنایی و لوازم تندرستی، ایجاد مبلمان شهری و فضای سبز  در این محدوده انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه مسیر گذر سبز حاشیه رودخانه کرج آماده است و امروز (دوشنبه) به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: برای بهره برداری از این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بضاعتی‌پور محوطه گذر سبز رودخانه کرج را پیش از بهسازی محیط ناامن و بی‌دفاع شهری دانست و گفت: با انجام مطالعات و بهسازی این محیط حالا در حاشیه رودخانه کرج گذر سبزی ایجاد شده که شهروندان می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه صنایع دستی یک روزه از ۹ صبح امروز در این مسیر استقرار یافته تا شهروندان از آثار صنایع دستی اقوام مختلف استفاده کنند.

کد خبر 451849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.