۱۰۰ بنر ماسک بر درختان شهر تالش نصب شد

شهردار تالش گفت: به منظور تشویق شهروندان به استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، در مرحله دوم این طرح، حدود یکصد عدد بنر با پیام "ماسک_بزنیم" تهیه و بر درختان این شهر نصب شد.

شهرام غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس یافته‌های علمی و نظر کارشناسان سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک تأثیر بسزایی در پیشگیری از ابتلای انسان به ویروس کرونا دارد به همین دلیل شهرداری برای تشویق بیشتر شهروندان تالش به استفاده از آن، تعداد یکصد عدد بنر با پیام "ماسک_بزنیم" طراحی کرده و بر درختان خیابان‌های پرتردد خرمشهر، معین و طالقانی این شهر نصب کرده است.

وی افزود: این بنرها به شکل ماسک طراحی شده است و در مرحله اول اجرای این طرح، در تابستان امسال تعداد یکصد عدد بنر بر درختان حد فاصل میدان امام علی (ع) تا ابتدای کوچه مسگران این شهر آویزان شد که مورد استقبال بسیار خوب شهروندان قرار گرفت.

شهردار تالش عنوان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون برای پیشگیری از ابتلای کارگران شهرداری و شهروندان به این بیماری بیش از چهار هزار عدد ماسک بین آنان توزیع شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تالش در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد، از همه شهروندان انتظار داریم هنگام حضور در اجتماعات با رعایت بهداشت فردی حتماً از ماسک استفاده کنند.

غنی زاده خاطرنشان کرد: شهرداری تالش در نقاط مختلف این شهر، سطل مخصوص جمع آوری ماسک و دستکش نصب کرده است. از همه همشهریان درخواست می‌کنیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دستکش و ماسک‌های غیرقابل استفاده خودشان را در سطل مخصوص انداخته و از رهاسازی آن در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 451848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.