اکران یک تئاتر با موضوع طبیعت و خشکسالی در فضای مجازی

فیلم تئاتر «آب و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ناصحی در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلمِ نمایش عروسکی «آب و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ناصحی در قالب طرح «نمایش‌نما» در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شده است. این نمایش منتخب کارگاه نمایش تئاتر شهر است که در جشنواره «ایشارا دهلی نو» در کشور هندوستان نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «آقای کفِ پا به دنبال آب برای گلدانش می‌گردد. اما خشکسالی فرا رسیده و آقای کف پا ناگزیر وارد سفری می‌شود.»

عروسک‌گردان‌های نمایش «آب و دیگران» هما خداجوی، مژده ذکریاپور، فرشاد فرهادپور، شیما منتظری، علیرضا ناصحی و مرتضی حسینی هستند.

همچنین طراحی پوستر این نمایش عروسکی را علی خداجوی، طراحی نور را مسلم رضایی، مجری نور و صدا احسان فرهادپور، طراحی عروسک آن را طلیعه طریقی و کار ساخت عروسک‌ها و اکساسوار عروسکی را هما خداجوی بر عهده داشته‌اند.

نمایش «آب و دیگران» جایزه بهترین ساخت عروسک و عروسک‌گردانی و همچنین جایزه نمایش منتخب آرای مردمی بخش نوجوانِ بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را از آن خود کرد و نامزد دریافت جایزه بخش کارگردانی سال، موسیقی و نمایشنامه نیز شده بود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان آبان ۱۳۹۹ این نمایش را در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

کد خبر 451837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.