تلاش شهرداری مشهد برای تسریع اجرای مسیر دسترسی کوشش به خلج

شهردار مشهد گفت: شهرداری در تلاش است تا زودتر از پایان بهمن‌ماه پروژه مسیر دسترسی کوشش به خلج را افتتاح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مردم نازنینِ مشهد، سلام

امروز داشتم کامنت‌ها و دایرکت‌های چند پست اخیر رو دوباره مرور می‌کردم، مطالبه شهروندانِ منطقه سیدی زیاد بود که چرا به این منطقه رسیدگی نمی‌کنید یا پروژه مسیر کوشش به خلج به کجا رسید؟ روزی که کلنگ این پروژه رو به زمین زدیم، برنامه‌ریزی‌ها برای انجام یک پروژه دو ساله بود تا در اردیبهشت ۱۴۰۰ بتونیم اون رو به بهره‌برداری برسونیم، اما در روز کلنگ‌زنی اکثر اهالی محل، خواسته‌شون این بود که بتونیم با فشار مضاعف، پروژه رو زودتر از موعد مقرر به پایان ببریم.

علیرغم همه سختی‌ها الان هم می‌تونم این وعده رو بدم که خدمتگزارانِ شما در شهرداری مشهد در حال تلاش هستند تا حتی زودتر از پایان بهمن‌ماه پروژه مسیر دسترسی کوشش به خلج رو افتتاح کنیم تا به طرز محسوسی در عبور و مرور مردمان خوبِ ساکن در منطقه، تسهیل ایجاد بشه.

در توضیح این پروژه باید بگم که بازگشایی انتهای بلوار کوشش و اتصال اون به شریان اصلی شهری، میتونه به کاهش ترافیک خیابان‌های کوشش و قائم کمک شایانی رو انجام بده و خیابان کوشش رو به خیابان‌های خلج، قائم و بولوار نماز متصل کنه و دسترسی خیلی خوبی هم برای رسیدن به منطقه گردشگری هفت حوض برای سایر شهروندان عزیز مشهد ایجاد کنه.

البته دستگاه حفار هم که چند ماه پیش برای حفر تونل خط سه مترو از پایانه امام رضا (ع) به سمت شهرک ابوذر شروع به کار کرده، در راه منطقه سیدی است و ان‌شاءالله تا کمتر از یک سال دیگه این کار هم با دعای شما مردمِ خوب به سامان میرسه."

کد خبر 451816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.