مورینیو: مقایسه تاتنهام و رئال تحت هدایت من درست نیست

سرمربی تاتنهامی‌ها اعتقاد دارد که هنوز نمی‌توان تاتنهام فعلی را با رئال مادرید رکوردشکن مورینیو مقایسه کرد و خط حمله تیم او نیاز به پیشرفت‌های زیادی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام در ۹ بازی اخیر خود موفق به زدن ۳۱ گل شده است که می‌توان آماری قابل توجه و امیدوارکننده دانست، اما سرمربی این تیم اعتقاد دارد که هنوز نمی‌توان تاتنهام فعلی را با رئال مادرید رکوردشکن مورینیو مقایسه کرد.

رئال مادرید در فصل ۲۰۱۱‏ -۲۰۱۲‬ با هدایت خوزه مورینیو موفق شد به رکورد ۱۱۲ گل در رقابت‌های لیگ دست پیدا کند. تیمی منسجم و منظم که در آن زمان در فاز حمله بسیار خوب عمل می‌کرد و گل‌های متعددی به ثمر می‌رساند. در آن فصل رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید ۱۰۰ امتیاز به دست آورد و در مجموع بازی‌ها تنها ۳۲ گل دریافت کرد.

علی رغم عملکرد تحسین برانگیز تاتنهامی‌ها در خط حمله طی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، خوزه مورینیو اعتقاد دارد که هنوز نمی‌توان تیم فعلی او را با رئال مادریدِ تحت هدایتش مقایسه کرد، او در این زمینه می‌گوید: "در رئال بازیکنان تهاجمی بسیار فوق‌العاده‌ای در اختیار داشتم که ناممکن‌ترین‌ها با این بازیکنان ممکن می‌شد. "

وی ادامه داد: باید صادق باشم. در حال حاضر تیم ما بازیکنان تهاجمی بسیار خوبی دارد، اما مسئله این است که برای موفقیت باید تلاش کنیم. اینکه در تعدادی از بازی‌ها بتوانیم خوب گلزنی کنیم قابل تقدیر است، اما مهمترین مسئله برای تاتنهام فعلی، حفظ عملکرد مثبت و رو به رشد است.

مورینیو در حالی موفق شده خط حمله تاتنهام را تقویت کند که پیش از این در رابطه با سبک بازی تهاجمی وی انتقادات بسیاری می‌شد. او در منچستریونایتد و البته فصل اولش در تاتنهام عملکرد قابل توجهی در زمینه گلزنی نداشت و به همین خاطر بسیاری اعتقاد داشتند که آقای خاص دیگر نمی‌تواند تیمی را رهبری کند که در گلزنی بسیار خوب عمل کند، اما در حال حاضر تاتنهام با هدایت مورینیو نه تنها خوب بازی می‌کند بلکه در گلزنی نیز کاملاً توانمند است.

کد خبر 451801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.