سرنوشت فوتبال ۱۲۰ مشابه نود؛ عادل را از دانشگاه هم بیرون کنید!

با وجود شروع لیگ های اروپایی و اعلام مشاور مدیر شبکه سه مبنی بر دریافت مجوز، اما فوتبال ۱۲۰ عادل فردوسی پور همچنان پخش نمی‌شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقت پیش بود که عادل فردوسی پور برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران درخواست مجوز برای ساختن برنامه "نودِ نو" را داد.

ابتدا وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز را با هزار دردسر برای فردوسی پور صادر کرد تا عادل مشغول پیش تولید برنامه‌اش با همان تیم رسانه‌ای قبلی برنامه نود شود. اما طولی نکشید که خبر رسید این تهیه کننده حق تولید برنامه ندارد، چرا که مجوز "ساترا" (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) که زیر مجموعه صدا و سیما است را دریافت نکرده است و فقط اخذ مجوز وزارت ارشاد کافی نیست. با این مشکل تراشی عجیب می‌توان گفت که این برنامه عادل هم مثل نود به سرنوشت تلخ و نامعلومی دچار شده است و پخش نخواهد شد، اما داستان فقط همین‌جا به پایان نمی‌رسد.

تنها سنگر فردوسی پور در صدا و سیما فعلاً برنامه فوتبال ۱۲۰ است که اتفاقاً آن هم سرنوشت مبهم و نامعلومی پیدا کرده است. همین چند روز پیش کوروش کمره‌ای مشاور مدیر شبکه سه تصویری از صدور مجوز فصل هشتم این برنامه توسط مدیران شبکه برای عادل فردوسی پور را منتشر کرده بود.

با این حال مدت هاست که این برنامه روی آنتن شبکه ورزش نمی‌رود. پیگیری خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد سری جدید فوتبال ۱۲۰ ظاهراً تا اطلاع ثانوی پخش نخواهد شد. طبق شنیده‌ها، بازگشت این برنامه به کنتداکتور شبکه ورزش عملاً غیرممکن به نظر می‌رسد. این در حالی است که استارت اولیه اجرای این برنامه زده نشده و بعید است در ادامه هم تصمیمی جدی از سوی مسئولان شبکه ورزش برای پخش آن گرفته شود.

در عکسی که کوروش کمره‌ای مشاور فروغی منتشر کرده بود، تاریخ تولید سری ۸ و فصل جدید این برنامه یکم مهر ماه سال جاری توسط تیم برنامه ساز عادل عنوان شده بود و تاریخ پخش اولین قسمت هم دو روز بعد یعنی پنجشنبه سه مهر عنوان شده بود، اما به نظر می‌رسد همه آنها شایعه‌ای بیش نبوده است تا این برنامه هم در مسیر تعطیلی قرار بگیرد.


از اواخر سال ۱۳۹۷ به این طرف، عرصه بشدت بر چهره محبوب تلویزیون ایران تنگ شده است. ابتدا بخاطر برنامه نود، سپس ساختن برنامه‌های اینترنتی و حالا هم فوتبال ۱۲۰.

حالا با تمام این اتفاقات تنها راه عادل برای امرار معاش، فقط تدریس در دانشگاه صنعتی شریف تهران است، اما هیچ بعید نیست که با این شیوه چند وقت دیگر او را حتی از دانشگاه بیرون کنند و اعلام شود فردوسی‌پور حق تدریس ندارد!

فوتبال ۱۲۰ برنامه‌ای بود که در چند سال اخیر علاقمندان فوتبال عادت کرده بودند که همزمان با آغاز لیگ‌های فوتبال در کشورهای اروپایی از شبکه ورزش پخش شود و بیننده‌های تلویزیونی را در کشورمان از مسائل ریز و درشت فوتبال دنیا از زوایای مختلف سیراب می‌کرد.

با این حال باز هم باید منتظر ماند و دید عادل فردوسی پور به پخش نشدن برنامه ۱۲۰ واکنشی نشان می‌دهد و خبر را تأیید یا تکذیب می‌کند. حرکتی که معمولاً از سمت عادل کمتر شاهد بوده‌ایم.

کد خبر 451794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امید HK ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    20 4
    عادل فردوسی پور خاریه به چشم صدا و سیما
  • ایلیا 90 IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    29 1
    به اقای فروغی به گین بااین کارا عادل از چشما نمیتونین بندازین بلکه بیشتر محبوبش میکنین چاقالا
    • ایلیا 90 IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      6 1
      خدارو شکر دوباره پخش شد امید دارم دوباره نودرو هم ببینیم حالا همه بگن زنده باد عادل
    • ایلیا 90 IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      5 0
      خدارو شکر دوباره پخش شد امید دارم دوباره نودرو هم ببینیم حالا همه بگن زنده باد عادل