ایمانی: برخی افراد در پیچ تند اطاعت از فرمان رهبری ترمز بریدند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی افراد در پیچ تند اطاعت از فرمان رهبری ترمز بریدند و به دره سقوط کردند و بیراهه رفتند. باید این افراد تغییر مسیر داده و در خط رهبری حرکت کنند.

ناصر ایمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی کرونا اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب را می‌توان به عنوان آزمونی برای کسانی که ادعای پیروی از رهبر دارند تلقی کرد؛ زیرا در مواقعی اطاعت از رهبر جامعه برای برخی از افراد سخت می‌شود. افرادی که ادعای پیروی از رهبر انقلاب را دارند باید در مقطعی آزموده شوند.

وی افزود: سیاست مقام معظم رهبری در قبال دولت‌های نظام جمهوری اسلامی مشخص است و آنها را تا روز آخر حمایت می‌کنند. ایشان در طی ماه‌های گذشته مکرراً بر حمایت و همکاری با دولت فعلی تاکید کرده و برخی از اختیارات و احکام حکومتی خود را به آن واگذار کرده اند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: برخی افراد در پیچ تند اطاعت از فرمان رهبری ترمز بریدند و به دره سقوط کردند و بیراهه رفتند. باید این افراد تغییر مسیر داده و در خط رهبری حرکت کنند.

ایمانی خاطرنشان کرد: سخنان رهبری در حمایت از دولت و دوری از هتاکی، مربوط به یک جریان و جناح سیاسی خاص نیست؛ زیرا در طی ماه‌های گذشته هر دو جناح سیاسی کشور مواضع نسبتاً تندی را در قبال دولت مطرح کردند.

وی در پایان با اشاره به شاخصه‌های انقلابیگری، گفت: مهمترین شاخصه انقلابیگری اطاعت کامل از رهبر انقلاب است؛ زیرا مقام معظم رهبری شاخص‌های انقلابی بودن را برای جامعه تبیین می‌کنند و کسانی که اطاعت کامل از ایشان نداشته باشند، شخصیت انقلابی مبتنی بر ملاک‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی محسوب نمی‌شوند؛ بلکه انقلابی آنارشیست و رادیکال هستند. یک شخصیت انقلابی از رهبر جامعه تبعیت و اطاعت می‌کند.

کد خبر 451769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.