زمان برگزاری آزمون المپیادهای علمی دوره تابستان به تعویق افتاد

باشگاه دانش‌پژوهان جوان از تعویق زمان برگزاری آزمون المپیادهای علمی دوره تابستان ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، باشگاه دانش پژوهان جوان درباره زمان برگزاری آزمون‌های المپیادهای علمی دوره تابستان ۹۹ در اطلاعیه‌ای آورده است: باشگاه دانش‌پژوهان جوان و کمیته‌های علمی، در حالی‌که امور آموزش مجازی دوره تابستانی را اجرا می‌کنیم، برای طراحی سوالات و برنامه‌ریزی و برگزاری آزمون‌های پایانی اقدامات لازم را انجام دادیم و به جهت حفظ استاندارد آزمون‌ها از یک طرف و رعایت ملاحظات بهداشتی از طرف دیگر، ۱۶ حوزه را در کشور انتخاب و با مسئولان استانی مکاتبه و مذاکره کردیم و تصمیم داشتیم از سه‌شنبه ۶ آبان تا یک‌شنبه ۱۱ آبان همه آزمون‌ها را برگزار کنیم.

اخبار این روزها و دستورات جدید ستاد مدیریت بیماری کرونا موجب نگرانی برخی مسئولان اجرایی و خانواده‌ها شده است و ما بعد از بررسی جوانب مختلف به این نتیجه رسیدیم که برنامه پیش رو را لغو کنیم و با حفظ آمادگی خود و استان‌ها منتظر دستور صریح مقامات مسئول آموزش و پرورش و ستاد مدیریت بیماری کرونا بمانیم.

وظیفه خود می‌دانیم که با توجه به اشرافی که به موضوع المپیادهای علمی داریم، اهمیت آن‌ها، نگرانی دانش‌پژوهان و اولیای آن‌ها، عواقب افت کیفیت اجرای آزمون‌ها و عوارض تأخیر در برگزاری آزمون‌ها را مکرر به اطلاع مسئولان برسانیم، مشورت بدهیم تا آن‌ها با توجه به جوانب دیگری که ما از آن‌ها اطلاع دقیقی نداریم به به‌ترین تصمیم برسند و در نهایت کمال تلاش خود را برای اجرای آزمون‌ها، در چارچوب و محدودیت‌های اعلامی، بنمائیم.

پس بدین‌وسیله ضمن عذرخواهی از همه دانش‌پژوهان اعلام می‌داریم که آزمون‌های پایانی المپیادهای علمی لغو می‌شود و ضمن حفظ و افزایش آمادگی خود و مطالعه بر روی راه‌کارهای مختلف، منتظر تعیین تکلیف مسئولان قانونی باقی می‌مانیم. انشاالله خیر و صلاح دانش‌پژوهان رخ خواهد داد.

کد خبر 451762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.