راموس شاید بهترین مدافع میانی تاریخ فوتبال باشد

با اقدام نشریه مطرح فرانس فوتبال برای انتخاب برترین بازیکنان تاریخ، راموس شاید یکی از جدی ترین کاندیداها برای کسب عنوان برترین مدافع فوتبال باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فرانس فوتبال، این نشریه بزرگ فوتبالی مدتی است که تلاش می‌کند تا بهترین‌های تاریخ فوتبال را مشخص کند. هرچند نمی‌توان در این رابطه به طور قطعی نظر داد و اختلاف نظر بسیار زیاد است، اما فرانس فوتبال به دنبال اعلام برترین ترکیب بازیکنان در طول تاریخ است.

در جریان بررسی‌ها مشخص شده است که راموس به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی حضور در خط دفاعی این ترکیب باشد. سرخیو راموس که سال‌هاست در رئال مادرید می‌درخشد، نه تنها با این تیم به عنوان کاپیتان به افتخارات بسیار زیادی دست یافته است، در کنار حضور مؤثر در خط دفاعی، شراکت بسیاری در حملات تیمش نیز دارد تا او را از سایر مدافعان تاریخ متمایز کند.

در لیستی که فرانس فوتبال برای انتخاب بهترین مدافعان میانی جهان منتشر کرده است می‌توان نام بارسی، فرانس بکن بائر، کاناوارو، دسایی، کومان، بابی مور، پسارلا، سائر و شیره آ را در کنار کاپیتان اسپانیایی حال حاضر رئال مادرید مشاهده کرد.

انتخاب برترین‌های تاریخ فوتبال توسط فرانس فوتبال مثل روال همیشگی این نشریه با برگزاری نظرسنجی مشخص می‌شود. البته پیش از این سوالی مطرح شده بود که آیا راموس بهترین مدافع میانی تاریخ هست یا نه که در این نظرسنجی تا اینجای کار ۶۰ درصد رأی دهندگان نظر مثبتی داشته‌اند.

البته در حالی فرانس فوتبال اقدام به انتخاب برترین‌های تاریخ فوتبال کرده است که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این نشریه تصمیم گرفت برای اولین بار، توپ طلا را به هیچ بازیکنی اختصاص ندهد و مراسم توپ طلای ۲۰۲۰ برگزار نشد. گفتنی است که ترکیب برترین تاریخ مد نظر فرانس فوتبال با چینش ۳-۴-۳ خواهد بود.

کد خبر 451753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.