طرح آمران سلامت از امروز در استان اجرا می‌شود

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از اجرای طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور از پنجم تا ۱۵ آبان ماه با مشارکت جوانان و داوطلبان در سطح شعب و مرکز استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان؛ علی محمد هاشمی در جلسه شبانه ستاد مقابله با کرونا ویروس و هماهنگی اجرایی طرح آمران سلامت که با حضور معاونان و مدیران ستادی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری از ۵ تا ۱۵ آبان ماه با مشارکت جوانان و داوطلبان در سطح شعب و مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی با عنایت به اشاره مقام معظم رهبری و تاکید ریاست جمعیت هلال‌احمر مبنی بر حضور نیروهای داوطلب در ماه‌های اول شیوع بیماری و خدمات مؤثر آنان در امر مقابله و پیشگیری از این بیماری منحوس و تداوم این فعالیت‌ها و استفاده از نیروهای داوطلب نیک‌اندیش و جوانان با ایمان، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در سراسر استان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود نسبت به اجرای شیوه نامه آمران سلامت اقدام خواهد کرد.

محمد هاشمی ادامه داد: بر این اساس همه شعب جمعیت هلال‌احمر استان با به کارگیری اعضای جوان و داوطلب آموزش دیده و مجرب به عنوان آمران سلامت در قالب تیم‌های سه نفره با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار در مکان‌های پرتردد و شلوغ از قبیل فروشگاه‌ها، میادین اصلی شهرها، ترمینال‌های مسافربری و موارد دیگر حضور پیدا کرده و نسبت به آگاه سازی مردم در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از عموم مردم درخواست کرد با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله گزاری فیزیکی و زدن ماسک به صورت صحیح، آمران سلامت را در کمک به تأمین سلامت شهروندان یاری کنند.

کد خبر 451747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.