آغاز عملیات بهسازی آسفالت معابر اصلی منطقه یک بندرعباس

مدیریت منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: بهسازی آسفالت معابر اصلی با مشارکت معاونت عمرانی شهرداری آغاز شده است.

پطرس ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روان سازی ترافیک و تردد در محدوده منطقه یک از برنامه‌های اصلی و در دستور کار این منطقه است، اظهار کرد: عملیات بهسازی آسفالت تمامی معابر اصلی در محدوده منطقه یک آغاز شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح بهسازی آسفالت معابر همسطح سازی منهول‌های سایر نهادها نیز همزمان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که باعث ایجاد گلایه مردم شده بود، وضعیت نامناسب منهول‌ها بود که با اجرای این طرح یکی از دغدغه‌های شهروندان رفع می‌شود تا در معابر با سهولت تردد کنند.

سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندرعباس بلوار امام حسین (ع)، بلوار امام (ره)، بلوار گاز، رسالت شمالی، خیابان دانشگاه و بلوار علی ابن ابیطالب را از معابر اصلی برشمرد که بهسازی آسفالت و همسطح سازی منهول ها در آن‌ها در حال اجراست، تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده روکش کل آسفالت بلوار سید مصطفی خمینی (ره) نیز آغاز شده که تا سه شنبه پایان خواهد یافت.

وی ادامه داد: همسطح نبودن منهول ها و آسفالت معابر باعث خسارت‌هایی به وسایط نقلیه شهروندان می‌شود که با همکاری شرکت مخابرات، اداره آب و فاضلاب، اداره برق و شهرداری این مشکل به زودی از محدوده منطقه یک شهرداری برطرف خواهد شد.

ترابی یادآور شد: خدمات رسانی مناسب به شهروندان و برطرف کردن دغدغه‌های آنها برای تردد و داشتن معابر همسطح و بدون مشکل از وظایف شهرداری است که برخی به دلیل حفاری‌های شده توسط سایر دستگاه‌های اجرایی است و باید آن‌ها نیز در کنار شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان تلاش مضاعف داشته باشند.

وی گفت: بهسازی آسفالت همه معابر محدوده منطقه یک شهرداری به زودی به پایان خواهد رسید و شهروندان همراهی و همکاری خوبی در زمان اجرای این طرح‌ها با شهرداری داشته‌اند.

کد خبر 451743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.