اجرای بیش از ۵۰ میلیارد تومان پروژه ساماندهی مادی و مناسب‌سازی معابر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر ۴۴.۲ میلیارد تومان پروژه آسفالت معابر، ۵۰.۵ میلیارد تومان پروژه ساماندهی مادی و جدول‌گذاری و مناسب‌سازی معابر جهت معلولان، ۲۵.۱ میلیارد تومان پیاده‌روسازی و ۲۷.۵ میلیارد تومان خیابان‌سازی نیز در شهر فعال است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در ماه جاری حدود ۲۲ میلیارد پروژه فعال در حوزه پارک و فضای سبز شهری و همچنین سرویس بهداشتی و آب نما در مناطق مختلف شهری در حال احداث و یا ساماندهی است. اظهار کرد: توجه به پروژه‌های کوچک و متوسط فضای سبز و سرویس‌های خدماتی شهری در کنار پروژه‌های بزرگ و ابر پروژه‌ها برای رفاه و آسایش شهروندان بسیار ضروری است.

وی افزود: توجه به پروژه‌های زیرساختی کلان شهری و ابر پروژه‌ها نباید شهرداری را از وظایف بنیادین خود مبنی بر رفع نیازهای ضروری مردم به فضای سبز و سرویس‌های خدماتی و بهداشتی، غافل کند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: وجود این زیرساخت‌ها که با مبالغ کم قابل احداث و ساماندهی است، برای شهر توریستی مثل اصفهان لازم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله پروژه‌های فعال در مهر ماه سال‌جاری، پروژه‌های ساماندهی پارک شهری لاله، احداث پارک در محدوده خیابان قائمیه، سامان‌دهی مادی نیاصرم، اجرای روشنایی رفوژ میانی شهرک ولی عصر (عج)، تقویت فضای سبز میدان امام علی (ع)، ساماندهی حاشیه پارک فروردین و همچنین سرویس‌های خدماتی و بهداشتی در مناطق پنج، شش، هشت، ۱۰ و ۱۴ شهرداری است.

مظفر گفت: از جمله پروژه‌های تعمیرات و نگهداری در مناطق مختلف شهری اعم از حفر و تنقیه چاه آب باران در مناطق، دیوارکشی‌ها، لایروبی و سپتیک مادی‌های مناطق، تعمیرات و نگهداری ساختمان‌های خدماتی شهر و اصلاح کانال‌ها و مادی‌های شهری است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۴.۲ میلیارد تومان پروژه آسفالت معابر، ۵۰.۵ میلیارد تومان پروژه ساماندهی مادی و جدول‌گذاری و مناسب‌سازی معابر جهت معلولان، ۲۵.۱ میلیارد تومان پیاده‌روسازی و ۲۷.۵ میلیارد تومان خیابان‌سازی نیز در شهر فعال است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پروژه‌های آسفالت معابر، تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌های عنوان شده، پروژه‌های ساماندهی مادی‌ها و جدول‌گذاری و مناسب‌سازی معابر جهت معلولان به صورت پراکنده در شهر فعال است و سیاست‌گذاری‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عدالت در فضا و کالبد شهری تا حد ممکن رعایت شود.

کد خبر 451736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.