۴۰ درصد مراجعات به شهرداری فریدونشهر الکترونیکی است

شهردار فریدونشهر با اشاره به هوشمندسازی شهرداری این شهر، گفت: ۴۰ درصد مراجعات مردمی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

سیدهاشم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از محل بودجه امسال فنس‌کشی اطراف محل دفن زباله، محوطه سازی ویلاهای پارک سراب، بهسازی کشتارگاه و تکمیل مسیر رودخانه‌ها با هدف هدایت آب‌های سیلابی انجام شد.

وی افزود: اجرای خط انتقال مخزن آب به طول سه هزار و ۵۰۰ متر، احداث آبنما در میدان الله‌اکبر، جدول‌گذاری تقاطع ورودی شهر و تعمیر دیوار اداره هواشناسی از دیگر اقدامات شهرداری در سال جاری است.

شهردار فریدون‌شهر با بیان اینکه مناقصه پروژه احداث کنارگذر شهر به ارزش دو میلیارد تومان منتشر شد، گفت: ساختمان پمپ بنزین برای نخستین بار به صورت کامل و با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان تعمیر و بهسازی شد.

حسینی گفت: امسال تاکنون ۸۵ درصد معابر شهر آسفالت شده و برخی مناطق تازه احداث نیز پس از زیرسازی آسفالت خواهد شد، حدود شش هزار تن قیر صرف آسفالت معابر شده است.

وی گفت: امسال یک‌هزار و ۸۰۰ متر از اراضی برای گذرگاه ورودی شهر تملک و آزادسازی شد و در حال پیگیری برای قرارداد بستن با دو مالک دیگر هستیم تا مابقی پروژه آزادسازی انجام شود.

شهردار فریدون‌شهر با بیان اینکه مطالبات شهرداری فریدون‌شهر از دستگاه‌های اجرایی ۱۳ میلیارد تومان برآورد شده است که نسبت به پرداخت بدهی اقدام نمی‌کنند، افزود: میزان بدهی شهرداری بابت پروژه‌ها دو میلیارد تومان است و حقوق پیمانکاران پرسنل و کارگران شهرداری به موقع پرداخت می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در زمینه هوشمندسازی شهرداری ۴۰ درصد مراجعات مردمی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، تصریح کرد: سیستم پایش تصویری شهر تکمیل شده و دوربین‌های پلاک خوان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان خریداری شده است منتها برای عملیات حفاری و خرید پایه جدید نیاز به ۷۵ میلیون تومان اعتبار داریم.

کد خبر 451724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.