روزنامه‌های ورزشی ۵ آبان؛ گل به خودی فینالیست آسیا

باشگاه پرسپولیس که کمتر از یک ماه پیش به فینال آسیا صعود کرده بود حالا با جنگ داخلی و جدایی ستاره‌ها راه سختی را در پیش دراد و مطمئناً با این شرایط موفقیت آنها را در فصل پیش رو باید دور از انتظار دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه پنجم آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "جوابش را نمی‌دهم" به واکنش یحیی گل محمدی به اظهارات جنجالی مهدی رسول پناه پرداخت، اظهاراتی که راه خروج شجاع خلیل زاده را هموارتر کرد و باعث استعفا خود رسول پناه نیز شد.

"گل" با عنوان"بشار همچنان سودای رفتن دارد" مدعی شد بشار رسن با وجود حضور در تمرینات پرسپولیس همچنان قصد دارد از پرسپولیس جدا شود، موضوعی که تحقق آن وضعیت پرسپولیس را بیش از پیش سخت می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دادکان نمی‌آید گرشاسبی فعلاً معلوم نیست" مدعی شد با وجود درخواست هواداران پرسپولیس حضور مجدد گرشاسبی در پرسپولیس این امر عملاً ممکن نیست و حضور دادکان نیز در بین مدیران پرسپولیس منتفی است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "گزینه‌های مدیرعاملی به خط شدند" به وضعیت نامشخص مدیرعاملی پرسپولیس در روزهای اخیر و گزینه‌های متعدد این سمت پرداخت، گزینه‌هایی که به اعتقاد رسانه‌ها علیپور شانس بیشتری در آن برای مدیرعاملی پرسپولیس برخوردار است.

"ایران ورزشی" با عنوان"گل به خودی فینالیست آسیا" به وضعیت نه چندان مطلوب باشگاه پرسپولیس با افشای اظهارات جنجالی رسول پناه و جدایی خلیل زاده پرداخت، وضعیتی که با جنگ داخلی درون باشگاه پرسپولیس گویا تمام شدنی نیست.

"شوت" با عنوان "بشار رسن کاندیدای توپ طلای آسیا" به حضور بشار رسن در بین کاندیداهای بهترین بازیکن سال آسیا با صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، بازیکنی که بعد از یک سال راه علیرضا بیرانوند را تا حضور در کاندیداهای نهایی بهترین بازیکن سال آسیا طی می‌کند.

" پرسپولیس" با عنوان" و پرسپولیس همچنان باقی ست" به پشت سر گذاشتن یک هفته تلخ و پر حواشی در باشگاه پرسپولیس پرداخت، جایی که ابتدا شجاع خلیل زاده با حواشی بسیار از پرسپولیس جدا شد، نادری به تیم رقیب پرسپولیس پیوست و ضربه آخر را مهدی رسول پناه بر پیکر فینالیست آسیا زد.

"صدای سپاهان" با عنوان "منتظرت هستیم پسر" به مصدومیت دو هفته‌ای محمد محبی وینگر ملی پوش سپاهان پرداخت، کسی که بسیاری آینده بسیار روشنی را برای او پیش بینی می‌کنند.

کد خبر 451713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.