فوت ناشی از حوادث کار در پنج ماهه اول سال کاهش داشته است

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در پنج ماهه اول سال جاری تعداد ۳۷ نفر و همگی مرد به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته‌اند، این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و بیشترین علت فوت آن‌ها مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی است.

علی سلیمان پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در پنج ماهه اول سال جاری تعداد ۳۷ نفر که همگی مرد بوده‌اند، به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۳۸ نفر و همگی مرد بودند، کاهش داشته است. لازم ذکر است که بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است.

وی ادامه داد: در پنج ماهه اول سال جاری مصدومان ناشی از حوادث کار ۹۹۴ نفر و شامل ۴۶ زن و ۹۴۸ مرد بوده‌اند و نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۳۹ نفر و شامل ۸۲ زن و ۹۵۷ مرد بوده‌اند ۴.۳ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مرداد ماه سال جاری تعداد ۹ مرد، به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که پنج مورد مرد بوده، افزایش داشته است.

ویگفت: در مرداد ماه سال جاری آمار مصدومان ناشی از حوادث کار ۲۴۸ مورد که شامل ۱۶ زن و ۲۳۲ مرد بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که این تعداد ۲۴۴ مورد و شامل ۳۷ زن و ۲۰۷ مرد بوده ۱.۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 451711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.