سبزوار سیل‌بند ندارد/استعلامات ثبتی شهرداری قزوین آنلاین شد

در این بسته خبری از انعقاد قرارداد شهرداری آمل با شهاب خودرو تا طرح شهرداری کنگاور برای مقابله با سیل و بهره برداری از ۱۲ طرح عمرانی در گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

دریافت استعلامات دفاتر ثبت اسناد به صورت الکترونیکی از شهرداری قزوین

محسن اسفندیاری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از برگزاری جلسه مشترک شهرداری قزوین و اداره ثبت اسناد رسمی جهت دریافت الکترونیکی استعلامات توسط این اداره از شهرداری قزوین خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزش همگانی در ساری

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در میان شهروندان، برگزاری مسابقات ورزشی همگانی را در دستور کار قرار داده است.

انعقاد قرارداد شهرداری آمل با شهاب خودرو

سید حمید هاشمی، شهردار آمل از انعقاد قرارداد ۱۵۰ میلیارد ریالی راه اندازی خط پردازش و تفکیک زباله در مبدا با شهاب خودرو خبر داد.

اجرای یکصد پروژه اقتصاد مقاومتی شهری در بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: این شهرداری یکصد پروژه اقتصاد مقاومتی با هدف ارتقای شاخص‌های شهری در دست انجام دارد که این پروژه‌ها از محل درآمدهای این نهاد اجرا می‌شود.

سیل بند سبزوار هنوز احداث نشده است

محمد اختریان، مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار گفت: در آستانه فصول بارش هستیم اما شرکت آب منطقه‌ای استان، هنوز برای احداث سیل بند خارج از محدوده شهری سبزوار ورود پیدا نکرده است.

آغاز عملیات لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی خرمشهر

عملیات لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی به منظور پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر ناشی از بارندگی توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد.

طرح شهرداری کنگاور برای مقابله با سیل

رامین صادقی، شهردار کنگاور از آمادگی کامل نیروهای مدیریت بحران این شهرداری برای مقابله با سیل و آب‌گرفتگی احتمالی معابر خبر داد و گفت: سیل اخیر شهر هرسین زنگ خطری برای آمادگی شهرهای منطقه به حساب می‌آید.

بهره برداری از ۱۲ طرح عمرانی در گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان گفت: همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، ۱۲ طرح به نیت ایشان در گرگان به بهره برداری خواهد رسید.

اجرای طرح تفکیک زباله در لشت‌نشا

سیدحسن میرهاشمی، شهردار لشت‌نشا گفت: در راستای حفاظت محیط زیست، بزودی طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهر اجرا می‌شود.

کد خبر 451702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.