۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
رفراندوم بارسا چرا رخ نداد؟

درحالی که برخی کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا درحال برگزاری مراسم رای گیری عدم اعتماد هستند معلوم نیست چه زمانی این اتفاق رخ میدهد

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه تعداد آرای عدم اعتماد به هیئت‌مدیره و مدیریت بارسلونا به حد نصاب رسید، این باشگاه موظف بود تا پنجشنبه گذشته تاریخ رفراندوم را مشخص کند.

اتفاقی که به بهانه اپیدمی کرونا همچنان نامشخص است. نشریه‌های کاتالان پیش از این اعلام کرده بود ۲۶ اکتبر (دوشنبه) تاریخ قطعی برگزاری رفراندوم مشخص خواهد شد

اما جوردی ویلاخوانا نایب رئیس باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد این باشگاه به ۱۰ تا ۱۵ روز زمان برای برپایی شرایط مورد نیاز احتیاج خواهد داشت. با این وجود باز هم نهادهای سلامتی کاتالونیا باید موافقت خود را با برگزاری این رفراندوم اعلام کنند.

همچنین در حالی که برخی از خبرگزاری‌ها تاریخ اول نوامبر (۱۱ آبان) را تاریخ مورد نظر باشگاه اعلام کرده بودند، برخی دیگر از خبرگزاری‌ها مدعی شده بودند که اعضای هیئت مدیره در پی ارائه استعفای خود هستند تا بدون برگزاری رفراندوم، انتخابات زودهنگام برگزار شود.

با توجه به شرایط بحرانی باشگاه بارسلونا و عدم استعفای بارتومئو باید منتظر ماند و دید که شرایط چه خواهد شد. و در صورت برکناری، مدیر احتمالی بعدی کاتالان‌ها چه کسی خواهد بود.

کد خبر 451694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.