توزیع ۸۰ هزار بسته غذایی در طرح آمران سلامت هلال احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر از توزیع ۸۰ هزار بسته غذایی در بین افراد نیازمند و متأثر از ویروس منحوس کرونا در اجرا و برگزاری طرح آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه با هدف دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد نصیری با اعلام این مطلب اظهار کرد: این شمار بسته غذایی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی که به جمعیت هلال احمر شده خریداری و برای توزیع در میان نیازمندان در اختیار تمامی شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا در طی این ۱۰ روز در بین افراد نیازمند و متأثر از ویروس کرونا در سراسر کشور توزیع شوند.

وی با بیان اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته و در دیدار حضوری با رئیس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا به سخت‌تر شدن شرایط زندگی برخی افراد و مشاغل با اجرای جرایم سخت‌گیرانه، فرمودند در این زمینه دولت باید بسته‌های حمایتی را در نظر بگیرد، ضمن آنکه خیّرین و مردم نیز باید وارد میدان شوند و به کمک این افراد بیایند چرا که این کار جزو بهترین کارها و برترین وسایل نزدیک شدن به خدا است، اضافه کرد: در پی فرمایشات معظم له، مددکاران اجتماعی سازمان داوطلبان هلال احمر در اجرای توزیع این بسته‌های غذایی در بین نیازمندان گروه‌های هدف را شناسایی و از آنان حمایت خواهند کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که طبق اهداف راهبردی خود که نجات زندگی افراد، حفاظت از معاش آنها و تقویت بازتوانی پس از سوانح و بحران‌ها پل و رابطی بین توان و توانمندان و نیاز نیازمندان باشد تا افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند را حمایت کند.

نصیری اضافه کرد: در اجرا و برگزاری طرح آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه از ظرفیت جوانان و داوطلبان پر شور و همراهان همیشگی هلال احمر استفاده خواهد شد.

وی به ایرنا گفت: برای اجرا و برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر این طرح ملی سازمان داوطلبان به تمامی معاونین داوطلبان استان‌ها دستور رئیس جمعیت هلال احمر رو ابلاغ کرد که آنان نیز به قید فوریت طرح آمران سلامت را عملیاتی کنند.

کد خبر 451673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.