مالکان تاکسی‌های فرسوده شهر تهران برای نوسازی تاکسی ثبت‌نام کنند

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: مالکان تاکسی‌های مدل ۸۸ به قبل بایستی برای نوسازی تاکسی خود به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایمنا، سید علی محتشمی پور گفت: مالکان تاکسی‌های مدل ۸۸ به قبل باید برای نوسازی تاکسی خود به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: برای نوسازی تاکسی می‌بایست اطلاعات تاکسی داران مشمول طرح نوسازی اعم از اطلاعات هویتی مالک و تاکسی فرسوده او در سایت حمل و نقل و سوخت کشور ثبت شود. لذا برای تسهیل و تسریع کار تاکسیرانان، تمامی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی شهر تهران به این سامانه متصل شده‌اند.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: مشمولان طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای ثبت درخواست خود به همراه سند مالکیت خودرو و پروانه تاکسیرانی به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند تا فرآیند تشکیل پرونده آنان آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه نوسازی تاکسی‌های فرسوده همواره از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی بوده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تاکسیران تقاضای نوسازی تاکسی فرسوده خود را ثبت کرده‌اند و فرآیند تشکیل پرونده آنان به جریان افتاده است.

محتشمی پور در پایان اظهار کرد: سازمان بر حسب ثبت‌نام‌های انجام شده، ضمن ارزیابی روزانه و مستمر فرایند نوسازی، پیگیری ایفای تعهدات خودروساز در تولید و تحویل به موقع تاکسی‌ها را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 451666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.