آمار کرونای اصفهان چهارم آبان؛ ۲۰ فوتی و ۲۸۶ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا، بهبودیافته‌ها، ترخیص شدگان و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۲۸۶ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته را ۱۷۳ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند یک‌هزار و ۷۷۸ نفر است که از این تعداد ۳۵۸ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یوهای مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون یک هزار و ۴۱۲ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر کل بیماران فوت شده مشکوک به کروناویروس در استان بودند که از این تعداد ۲۰ نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان بودند.

کد خبر 451660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.