رفتار عجیب باشگاه های اروپایی با ستارگان خود

باشگاه های اروپایی که برای ستاره‌هایشان گاهی مبالغ هنگفت خرج می‌کنند، اما بعضی مواقع رفتار عجیبی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سکانس بازجویی بَتمن از جوکر، هیسلژر فقید یکی از تلخ‌ترین حقایق ممکن را برای بتمن فاش کرد. او گفت: "تمام این آدم‌ها تا زمانی که به تو نیاز دارند با تو خوب هستند، کارشان که تمام شود مثل یک آشغال تو را دور می‌اندازند."

تلخی این حقیقت آنجایی ملموس می‌شود که هرکدام از ما آدم‌ها هم شاید در زندگی با آن مواجه شده باشیم یا اگر هم برای خودمان اتفاق نیفتاده باشد دست‌کم دیگر ما فوتبالی‌ها شاهدش بوده‌ایم.

دقیقاً همین یک ماه پیش بود که لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا با حالتی غمگین روبروی دوربین‌های تلویزیونی نشست و با اندوهی فراوان از جمع کاتالان‌ها جدا شد. بازیکنی که زمانی به عنوان یک سوپراستار وارد نیوکمپ شد، زمانی که کفش طلای فوتبال اروپا را تصاحب کرده بود و در بالاترین سطح کیفی خودش قرار داشت‌. بارسا هم برای او مبلغ بسیار زیادی را خرج کرد و حتی پای محرومیت بلند مدتش هم ماند، اما وقتی که سوارز دیگر آن کیفیت سابق را نداشت به راحتی طرد شد.

مهاجم سابق بارسا مطمئناً اولین نفری نبوده که با بی مهری باشگاهش مواجه شده است، ستاره‌های دنیای فوتبال هم مثل بتمن شوالیه تاریکی، تاریخ انقضا دارند.

فرانچسکو توتی بزرگ‌ترین اسطوره تاریخ باشگاه رم است، مردی که به نظر نمی‌رسد دیگر کسی بتواند به جایگاه او در باشگاه ایتالیایی دست پیدا کند. اما ال‌کاپیتانو که بعد از خداحافظی‌اش هم مایل بود به رم کمک کند، با بی مهری مالکان آمریکایی مواجه شد و پس از مدتی از کادر مدیریتی جالوروسی‌ها جدا شد. باشگاه رم با دیگر اسطوره خودش دنیله دروسی هم رفتار خوبی نداشت و آخرین گلادیاتور شهر رم هم علی رقم میل باطنی‌اش در آخرین سال فوتبالی‌اش، از گرگ‌ها دور شد.

داستان جدایی اجباری اسطوره‌ها یکی از تلخ‌ترین اتفاقات ممکن است، بازیکنانی که دلشان می‌خواهد تا با پیراهن تیمی خداحافظی کنند که یک عمر عاشقش بودند، اما همیشه این شانس به آنها داده نمی‌شود.

دلپیرو هم یک روز مثل دروسی مجبور شد که خیلی زودتر از آنچه میل دارد، با بانوی خودش (یوونتوس) خداحافظی کند. رائول شماره ۷ خودش را خیلی زودتر تقدیم رونالدو کرد و کاسیاس هم یک روز با چشمانی گریان از مادرید جدا شد.

باشگاه‌های فوتبال و مخصوصاً غول‌های اروپا، همیشه درصدد جذب ستاره‌های بزرگ هستند و گاهی وقت‌ها برای خریداری این بازیکنان حاضر هستند مبالغ گزافی هم پرداخت کنند.

اما همین تیم‌ها به محض افول ستاره‌هایشان حاضر نیستند که وجودشان را حتی بر روی نیمکت‌هایشان تحمل کنند. ستاره‌هایی که یک روزی داشتنشان آرزوی هر باشگاهی است.

کد خبر 451641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.