پارک‌ها و طرح‌های ساحلی تالش تعطیل شد

شهردار تالش، از تعطیلی کلیه مراکز تفریحی، پارک‌ها، بوستان‌ها و طرح‌های گردشگری و ساحلی این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

شهرام غنی زاده، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله کرونا و دستور استانداری گیلان، برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی کلیه مراکز تفریحی، پارک‌ها، بوستان‌ها و طرح‌های گردشگری سیاه داران و ساحلی قروق و گیسوم تالش تعطیل است.

وی تصریح کرد: در ورودی تمامی مراکز تفریحی بنر و تابلوهای ورود ممنوع نصب شده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نیروهای شهرداری از چادر زدن و اتراق در فضای سبز شهری تالش توسط شهروندان و مسافران جلوگیری خواهند کرد.

شهردار تالش، عنوان کرد: تالشی‌ها همیشه مهمان نواز بوده اند، اما در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن این شهر در وضعیت قرمز، از همه هموطنان درخواست می‌کنیم به تالش سفر نکنند. امیدواریم دوران همه گیری این ویروس خطرناک به پایان برسد. تا همانند سال‌های گذشته بدون دغدغه و نگرانی میزبان گردشگرانی از سراسر کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا، شهرداری تالش طی بازه زمانی و براساس ضرورت با تعداد ۱۰ نفر در قالب دو اکیپ، ضدعفونی اماکن عمومی همچون ادارات، بانک‌ها، مساجد، مراکز تجاری و درمانی شهر را با استفاده از یک تانکر ۱۰ هزار لیتری و دو دستگاه نیسان یکصد لیتری و ۲۰ هزار لیتر آب ژاول انجام داده است. و در صورت نیاز این اقدامات تا قطع چرخه شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

غنی زاده، افزود: شهرداری تالش بر روی تمامی تابلوهای محیطی سطح شهر، بنرهای آموزشی رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا را نصب کرده و از همه شهروندان درخواست می‌کنیم به این نکات آموزشی دقت کنند.

شهردار تالش، تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم، برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، در هنگام تردد در شهر از ماسک استفاده و از رهاسازی آن در معابر و اماکن عمومی پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان دارد. مرکز آن شهر هشتپر است که حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 451623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.