اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی تا ۲۰ آبان

بنا بر اعلام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، نتایج اولیه آزمون‌های استخدامی کشوری شرکت کار و تأمین اجتماعی «متعلق به سازمان تأمین اجتماعی»، نیروگاه‌های شیروان و شهید کاوه قاین و دهیاری‌های تابعه استان گیلان تا ۲۰ آبان ماه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، آزمون استخدامی کشوری شرکت کار و تأمین اجتماعی «متعلق به سازمان تأمین اجتماعی»، نیروگاه‌های شیروان و شهید کاوه قاین و دهیاری‌های تابعه استان گیلان روز جمعه ۲ آبان ماه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد.

این آزمون‌ها به‌صورت سراسری در ۳۱ مرکز استان و ۱۷ شهرستان در ۸۳ حوزه امتحانی برگزار شد که از مجموع ۲۷ هزار و ۶۵۰ نفر داوطلب آزمون حدود ۸۸ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.

گفتنی است، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این آزمون‌ها با حضور ناظران دانشگاه‌های علوم پزشکی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی همچون، اهدا ماسک به‌تمامی داوطلبان، عدم اخذ اثرانگشت از داوطلبان، نبود باجه امانات در حوزه‌های امتحانی، تفکیک داوطلبان دارای علائم ویروس کووید ۱۹ از سایر شرکت‌کنندگان و… برگزار شد.

طبق اعلام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نتایج اولیه آزمون‌ها تا ۲۰ آبان ماه اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند جهت آگاهی از نتایج به سایت این مرکز به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و با ورود به پروفایل کاربری از نتیجه مطلع شوند.

کد خبر 451616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.