شما خود محصول هستید

نمایشگاه شما خود محصول هستید با هنرمندی الیکا زارعی در زمینه ویدیو چیدمان در گالری تام برپا شده است. نمایشگاهی که نمایشگاه گردان آن به عنوان پژوهشگر معایب و مزایای فضای مجازی را با هدف فرهنگ سازی در آن مطرح کرده است.

عاطفه مهدیان، نمایشگاه گردان "شما خود محصول هستید" به خبرنگار ایمنا گفت: این نمایشگاه با محوریت موضوع اینستاگرام از تاریخ ۲ تا ۲۳ آبان در گالری تام اصفهان برگزار شده است که الیکا زارعی هنرمند تهرانی اثر خود را با مدیای ویدئو، چیدمان و ارائه داده است.

وی افزود: اثر تشکیل شده از چهار اپیزود و دو ویدئو و تعدادی چیدمان با هدف ایجاد آگاهی در مخاطب و روشن سازی لایه‌های زیرین از عملکرد اینستاگرام است که هر روزه کاربر به طور نامحسوس با آن درگیر می‌شود. "اقتصاد توجه" موضوع قابل بحث در این نمایشگاه است و کاربر اینستاگرام اطلاعات ارائه می‌دهد و در مقابل "توجه" دریافت می‌کند و این امر تا جایی ادامه پیدا می‌کند که خود و هر آنچه متعلق به اوست ارائه می‌شود.

این نمایشگاه گردان خاطرنشان کرد: به‌عنوان کاربر فضای مجازی همیشه به معایب و مزایای آن می‌اندیشیدم و به عنوان یک پژوهشگر این امر یکی از دغدغه‌های من بود و همچنین بر این موضوع باور دارم که اطلاع رسانی باعث فرهنگ سازی می‌شود و به طبع می‌توان عملکرد افراد را در این زمینه بهبود بخشید.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه "شما خود محصول هستید" تا ۲۳ آبان ماه در گالری تام میزبان هنردوستان است. گالری تام واقع در اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسا وانک، رو به روی دانشگاه هنر، پلاک ۲، طبقه اول است.

کد خبر 451615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.