دیدار هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با نمایندگان مجلس

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از دیدار مجمع نمایندگان تهران با اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی خضریان در خصوص دیدار مجمع نمایندگان تهران با اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با آن مواجه هستند، مجمع نمایندگان تهران به این موضوع ورود کرده و از سرپرست‌های دو باشگاه پر طرفدار برای ارائه توضیح در خصوص مسائل و مشکلات خود دعوت کرد.

وی افزود: در این نشست، سرپرست‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلات و دغدغه‌های خودشان را مطرح کردند که عمدتاً مربوط به مسائل مالی بود و آنها را با مشکلات فراوانی رو برو کرده و در صورت پرداخت نشدن بدهی‌های مربیان و بازیکنان خارجی، این دو باشگاه را با بحران مواجه می‌کرد. آنها از مجمع نمایندگان برای برون رفت از این مشکلات درخواست کمک داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موفقیت دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به دلیل داشتن هواداران میلیونی موجب افزایش نشاط در جامعه می‌شود، تصریح کرد: بخش عمده درآمد باشگاه‌ها از محل فروش بلیط و تبلیغات محیطی بوده که با شیوع ویروس کرونا از بین رفته است. بخش دیگر درآمدها مربوط به حق پخش تلویزیونی است که متأسفانه به هیچ عنوان پرداخت نمی‌شود و از این رو تنها محل درآمد آنها، اسپانسر است؛ این در حالی است که به دلیل افزایش نرخ ارز، بدهی‌های این دو باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

خضریان با اشاره به ضرورت ساماندهی صفحه‌های هواداری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: نابسامانی و عدم نظارت بر عملکرد صفحه‌های هواداری باشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی موجب افزایش مشکلات این آنها شده و با دامن زدن به حواشی و مسائل غیر واقعی باعث برهم خوردن آرامش تیم‌ها می‌شود. نظارت بر فعالیت صفحه‌های هواداری برای حفظ ثبات و آرامش هر دو تیم امری ضروری است.

وی با بیان اینکه مسئولان دولتی مربوطه باید به این دو باشگاه کمک کنند تا از مسائل حاد و فوری فعلی رهایی پیدا کنند، گفت: مجمع نمایندگان تهران مسائل و مشکلات سرخابی‌ها را به عنوان دو تیم پر طرفدار پایتخت با رویکرد حمایتی پیگیری خواهد کرد و از وزیر ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌کند تا به این دو باشگاه برای برون رفت از بحران کنونی کمک کنند.

کد خبر 451598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.