بررسی وضعیت بیمه آسیب دیدگان کرونا در کمیسیون اجتماعی مجلس

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از برگزاری نشست فوری اعضای این کمیسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی وضعیت پرداخت بیمه بیکاری به افراد آسیب‌دیده از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی روز شنبه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکل بیمه افرادی که در اثر شیوع کرونا بیکار شده اند، اظهار کرد: ما بعد از تاکید مقام معظم رهبری با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تماس گرفتیم و قرار شد روز دوشنبه نشستی با حضور وزیر و معاونانش و رئیس سازمان تأمین اجتماعی برگزار کنیم.

وی افزود: در این نشست وزارت تعاون گزارشی از اقداماتی که تاکنون برای پرداخت بیمه بیکاری به افراد آسیب‌دیده از شیوع کرونا انجام داده است، ارائه می‌دهد تا مشخص شود چه اقداماتی صورت گرفته و چه اقداماتی باید در آینده انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با برگزاری این نشست به بیانات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و تصمیماتی را برای افرادی که از خدمات بیمه بیکاری محروم مانده‌اند و نحوه تأمین اعتبارات لازم برای تسریع روند پرداخت حقوق بیکاری به آنها اتخاذ خواهند کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: البته تاکنون گزارش‌های مثبتی در خصوص پرداخت حق بیمه بیکاری به تمام افراد آسیب‌دیده از شیوع کرونا دریافت کرده بودیم، بنابراین در این نشست به صورت فوری این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا مانع از تضییع حقوق افرادی که در این شرایط شغل خود را از دست داده‌اند، شویم.

کد خبر 451569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.