ایجاد مسیر برای دوچرخه‌سواران در گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: ساخت مسیر برای عبور عابرین پیاده و دوچرخه سواران در دو طرف لاین بلوار امام رضا (ره) به طول پنج هزار متر به اتمام رسید و در بلوار آیت الله محمدی حدفاصل میدان قاضی زاهد تا خیابان اردیبهشت به طول یک‌هزار متر ظرف مدت سه روز آینده آماده‌بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز شنبه -سوم آبانماه ۱۳۹۹- در حاشیه بازدید از پروژه ایجاد مسیر عبور دوچرخه سواران در بلوار امام رضا (ع) ظهار کرد: مدیریت شهری شهرداری گلپایگان در راستای فرهنگ‌سازی و تسهیل در تردد شهروندان و افزایش سطح ایمنی مسیر، پیاده رو سازی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: ساخت مسیر برای عبور عابرین پیاده و دوچرخه سواران در دو طرف لاین بلوار امام رضا (ره) به طول پنج هزار متر به اتمام رسید و در بلوار آیت الله محمدی حدفاصل میدان قاضی زاهد تا خیابان اردیبهشت به طول یک‌هزار متر ظرف مدت سه روز آینده آماده‌بهره‌برداری است.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: فرهنگ سازی و جایگزینی حمل و نقل پاک به جای خودرو و ارتقا سطح سلامت جامعه و شهروندان به خصوص در شرایط کنونی مبارزه با ویروس کرونا، یکی از اهداف اجرای این طرح است.

شکرزاده خاطرنشان کرد: مسیرهای مناسب سازی شده به گونه‌ای توسط مشاور طرح برنامه‌ریزی شد تا علاوه بر عابران پیاده و دوچرخه سواران معلولان نیز استفاده کنند.

کد خبر 451558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد جواد IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    سیار خوب،تشکر از آنانکه به فکر سلامتی شهروندان هستند.