چلسی به دنبال جذب ستاره آرژانتینی

دیبالا کم‌تر از هر زمان دیگری در برنامه‌های تیمی یوونتوس نقش دارد و این بازیکن از شرایط کنونی راضی نیست؛ همه چیز دست به دست هم داده تا چلسی برای ارائه یک پیشنهاد به یوونتوس وارد عمل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، توافقات برای تمدید قرارداد دیبالا توسط باشگاه یوونتوس به تعویق افتاده و باشگاه چلسی در نظر دارد تا پیش از این مهم، نظر ستاره بانوی پیر را جلب کرده و او را به لندن بیاورد.

تابستان سال گذشته نیز باشگاه‌های تاتنهام و منچستریونایتد بسیار به جذب دیبالا نزدیک شده بودند و حتی با این بازیکن برای جلب رضایتش تماس گرفتند. هرچند همه تلاش‌ها در نهایت ناتمام ماند تا دیبالا در یوونتوس ماندنی شود. اگرچه هواداران این تیم به این بازیکن علاقه بسیاری دارند و او نیز عملکرد نسبتاً خوبی طی سال‌های گذشته داشته، اما به دلایل نامعلوم سران یووه در طی پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر برای فروش دیبالا برنامه داشتند.

رسانه‌های تورین گزارش داده‌اند که مذاکرات برای تمدید قرارداد دیبالا به بن بست رسیده و فعلاً طرفین تصمیم گرفته‌اند تا مذاکرات به آینده موکول شود. مسئله‌ای که قطعاً باعث می‌شود دیبالا آماده شنیدن پیشنهاد باشگاه‌های دیگر نیز باشد.

اوضاع آن جایی برای دیبالا ناخوشایند می‌شود که آندره آ پیرلو، سرمربی تازه وارد یووه ای ها نیز طی هفته‌های اخیر از وی در ترکیب تیم خیلی کم استفاده کرده و ممکن است سبک بازی او را برای تیمش مناسب نداد؛ این عدم تمایل به بازی گرفتن از دیبالا حتی باعث واکنش این بازیکن نیز شده بود.

ستاره آرژانتینی بانوی پیر در حال حاضر سالانه ده میلیون یورو از باشگاه یوونتوس دریافت می‌کند. بر اساس شنیده‌ها، باشگاه چلسی حاضر است تا مبلغی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو برای جذب دیبالا به یووه بپردازد و حتی دستمزدی بیشتر را نیز در قرارداد او منظور کند.

کد خبر 451534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.