دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان به ذوب‌آهن پیوست

زهرا خواجوی گلر تیم ملی فوتبال بانوان که سابقه بازی در تیم های شهرداری بم، وچان کردستان، اشترانکوه ازنا و راهیاب ملل سنندج را دارد به ذوب آهن پیوست.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن زهرا خواجوی گلر ارزشمند تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان پیش از ظهر امروز ضمن حضور در محل ستاد باشگاه با عقد قراردادی به مدت سه فصل به جمع بانوان آهنین پیوست.

گلر اول تیم ملی بانوان در عین حال رکورد دار کلین شیت فوتبال کشورمان با زمان ۹۵۳ دقیقه می‌باشد، خواجوی همچنین زننده سریع‌ترین گل لیگ برتر فوتبال بانوان در ثانیه ۳۰ می‌باشد؛ این بازیکن ارزشمند که در تمامی رده‌های تیم ملی فوتبال بانوان حضور داشته در پاسداری از تیم فوتبال بانوان کشورمان نایب قهرمانی تورنمنت کافا تاجیکستان و ازبکستان و مقام سوم تورنمنت روسیه را تجربه کرده است.

گلر خوش آتیه تیم فوتبال بانوان ذوب آهن همچنین سابقه بازی در تیم‌هایی همچون راهیاب سنندج، اشترانکوه ازنا، شهرداری بم، راهیاب ملل سنندج و وُچان کردستان را در کارنامه تجربیات درخشانش اندوخته است؛ زهرا خواجوی همچنین در لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با تیم شهرداری بم یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی و با وُچان کردستان یک نایب قهرمانی و با راه یاب ملل سنندج مقام سوم این رقابت‌ها را بدست آورده است.

کد خبر 451520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.