افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی در گرگان

شهردار گرگان از افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی شهرداری گرگان در سالروز امامت امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، ۱۲ طرح و پروژه شهرداری گرگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: عملیات اجرای این پروژه‌ها در سال گذشته و سال جاری آغاز شده و روز دوشنبه پنج آبان افتتاح خواهد شد.

شهردار گرگان با اشاره به این پروژه‌ها تصریح کرد: بهره‌برداری از فاز دوم بهسازی بافت تاریخی حد فاصل «سرچشمه» تا «نعلبندان» و تعریض و بازگشایی معبر ورودی خیابان «لادن» کنار «انبار جهاد» در ابتدای بلوار «ناهارخوران» به عنوان یکی از محورهای پرتردد با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها هستند.

دادبود به افتتاح پارک‌های تخصصی اشاره و بیان کرد: «پارک تخصصی شطرنج» به عنوان نخستین پارک ورزشی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، پارک محله «اوزینه» با مجموع اعتبار و حق تملک به ارزش ۲۵ میلیارد ریال و فاز اول پارک کوی «استرآبادی» با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در محلات «افسران» و «انجیراب»، افتتاح فاز اول پارکینگ جدید اتوبوسرانی شهری، طرح تعریض «پل زنگیان» در محور بلوار خلیج گرگان، بهره‌برداری از پایه‌های جدید دکوراتیو روشنایی معابر سطح شهر و شبکه‌های آبرسانی تحت فشار فضای سبز در بلوارهای «غدیر»، «گلشهر»، «ناهارخوران» و «پنج آذر»، دیگر پروژه‌های افتتاح شونده در تاریخ مذکور هستند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی مرکز موزه و اسناد شهرداری با برگزاری نخستین نمایشگاه عکس‌های گرگان و نیز دیوارهای سنگی که برای کنترل سیلاب و ایمنی در حریم رودخانه‌ها ساخته شده به بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر 451509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.